...Szybko:
Zajmujemy się wszystkimi Twoimi zapytaniami w maksymalnie 24 godziny (dni robocze).
Zazwyczaj są one obsługiwane natychmiast lub w ciągu dnia, w zależności od naszych dostępności.
(Do 48H, jeśli nie jesteś subskrybentem)
Prosto:
Interweniujemy telefonicznie, mailowo i poprzez udostępnianie ekranu.
Rozwiązanie udostępniania ekranu jest bezpłatne.
Masz dostęp do podsumowania interwencji online w każdej chwili.
Ekonomicznie:
Wsparcie jednorazowe, bez subskrypcji, od 60€.
Ceny malejące i priorytetowa obsługa dla naszych subskrybentów, do 35€ / godzinę.
...Aby jak najlepiej odpowiadać na oczekiwania każdego z klientów, itaia, dostawca usług utrzymania IT, telefonii internetowej i hostingu w chmurze, opracowała pełną gamę usług zewnętrznych, dedykowanych dlaMŚP. Oto usługi utrzymania IT: zawarte w naszych ofertach: Jednolity kontakt - Menedżer ds. sukcesu klienta Jedno okno - Wsparcie zdalne Wyjazdy i interwencje Administracja i optymalizacja...