...terminu, celów i planu offline klientów. Specjalizujemy się w wyszukiwarkach i mediach społecznościowych; marketing treści jest wszechobecny w naszych strategiach, a analityka internetowa zawsze jest najlepszym towarzyszem. Nasi klienci to małe i średnieprzedsiębiorstwa z różnych sektorów, cele indywidualne i kampanie znacznie się różnią w zależności od klienta, jednak wszyscy są zainteresowani optymalizacją swojej obecności online i osiągnięciem zwrotu z inwestycji, dlatego ufają CREDIA.
...oferujemy usługi internacjonalizacji, które obejmują:•Znajomość/badania rynku oraz organizacja harmonogramów poszukiwań rynkowych.•Inicjacja lub konsolidacja obecności międzynarodowej (wyszukiwanie dystrybutorów, agentów handlowych, klientów końcowych, partnerów, monitorowanie klientów).•Wsparcie w implementacji.Małe i średnieprzedsiębiorstwa w początkowych fazach procesu internacjonalizacji wymagają bardzo wysokiej jakości usług.