Usługi telekomunikacyjne, outbound, inbound, sprzedaż telefoniczna, dystrybucja, usługi call center, helpdesk, obsługa klienta, zarządzanie procesami biznesowymi. Usługi w zakresie obsługi klienta obejmują media zorientowane na dialog, takie jak telefon, e-mail i internet. cca24 to nowoczesny dostawca usług outsourcingowych, który oferuje zleceniodawcom i klientom indywidualne kompleksowe rozwiązania - w tym pełne łańcuchy procesów. Obejmuje to działania takie jak doradztwo dla klientów, back office, odzyskiwanie klientów oraz zarządzanie zadaniami sprzedażowymi.
Agencja Call Center. Wysokiej jakości pozyskiwanie klientów z długoterminowym utrzymaniem klientów, zwiększanie udziału w rynku klientów poprzez aktywne działania marketingowe.
Agencja call center skoncentrowana na badaniach trendów, badaniach rynku, optymalizacji sprzedaży, pozyskiwaniu nowych klientów, zarządzaniu reklamacjami oraz telefonicznych roszczeniach windykacyjnych.
Niemcy, Hanau
10 lat usług call center z łączną liczbą 20 stanowisk pracy. Stosunek zamówień wynosi 50% przychodzących do 50% wychodzących. Szkolenie i jakość są ważne, partner w szkoleniu elokucji Izby Handlowej.
...Linia telefoniczna/Telefon serwisowy; Przyjmowanie zamówień; Aktywny sprzedaż telefoniczna; Outsourcing zależny od pojemności; Połączenie faksowe; Oprogramowanie call center; Zarządzanie reklamacjami; Obsługa odpowiedzi; Kwalifikacja adresów; Umawianie spotkań; Całkowity outsourcing; Outsourcing zależny od czasu; Outsourcing front-office; Przyjmowanie zamówień w Niemczech; System ACD; Połączenie e-mailowe;...
...Linia telefoniczna/Telefon serwisowy; Przyjmowanie zamówień; Aktywny sprzedaż telefoniczna; Help Desk; Outsourcing zależny od pojemności; Przyjmowanie zamówień w całej Europie; Przyjmowanie zamówień w najbliższej okolicy; Przyjmowanie zamówień w obrębie Bawarii; Telefonia internetowa; Połączenie faksowe; Oprogramowanie call center; Zarządzanie reklamacjami; Obsługa odpowiedzi; Przyjmowanie zamówień na całym świecie; Kwalifikacja adresów; Pozyskiwanie nowych klientów; System ACD;...
...Linia telefoniczna/Telefon serwisowy; Przyjmowanie zamówień; Help Desk; Outsourcing zależny od pojemności; Połączenie faksowe; Oprogramowanie call center; Zarządzanie reklamacjami; Obsługa odpowiedzi; Kwalifikacja adresów; Umawianie spotkań; Aktywacja byłych klientów; Outsourcing zależny od czasu; Outsourcing front-office; Outsourcing zorientowany na zadania; Przyjmowanie zamówień w Niemczech; System ACD; Dialer;... ...
Niemcy, Vaterstetten
...Linia telefoniczna/Telefon serwisowy; Przyjmowanie zamówień; Aktywny sprzedaż telefoniczna; Centrum pomocy; Połączenie faksowe; Oprogramowanie call center; Zarządzanie reklamacjami; Obsługa odpowiedzi; Kwalifikacja adresów; Pozyskiwanie nowych klientów; Umawianie spotkań; Aktywacja starych klientów; Całkowite outsourcing; Przyjmowanie zamówień w Niemczech; System ACD; Połączenie e-mailowe; CTI...
...Linia telefoniczna/Telefon serwisowy; Przyjmowanie zamówień; Akty sprzedaży telefonicznej; Centrum pomocy; Outsourcing zależny od pojemności; Przyjmowanie zamówień w najbliższej okolicy; Przyjmowanie zamówień w obrębie Bawarii; Telefonia internetowa; Połączenie faksowe; Oprogramowanie call center; Zarządzanie reklamacjami; Obsługa odpowiedzi; Kwalifikacja adresów; Pozyskiwanie nowych klientów; Umawianie spotkań; Aktywacja byłych klientów; System ACD; Dialer;...
...Linia wsparcia/Telefon serwisowy; Przyjmowanie zamówień; Aktywny sprzedaż telefoniczna; Centrum pomocy; Outsourcing zależny od pojemności; Połączenie faksowe; Oprogramowanie call center; Zarządzanie skargami; Obsługa odpowiedzi; Przyjmowanie zamówień na całym świecie; Kwalifikacja adresów; Pozyskiwanie nowych klientów; Umawianie spotkań; Aktywacja byłych klientów; Całkowity outsourcing; Outsourcing zależny od czasu; Outsourcing front-office;... Generowanie leadów; Telemarketing; Sprzedaż telefoniczna; Inbound; Outbound; Call Center; Call-Center; Doradztwo; Szkolenie; Sprzedaż;...
...Linia pomocnicza/Telefon serwisowy; Przyjmowanie zamówień; Integracja faksu; Oprogramowanie call center; Zarządzanie skargami; System ACD; Integracja e-mail; Przycisk oddzwonienia w Internecie; CTI; IVR...
...Linia telefoniczna/Telefon serwisowy; Przyjmowanie zamówień; Aktywny sprzedaż telefoniczna; Połączenie faksowe; Oprogramowanie call center; Zarządzanie reklamacjami; Kwalifikacja adresów; Pozyskiwanie nowych klientów; Umawianie spotkań; Aktywacja byłych klientów; Całkowite outsourcing; Outsourcing front-office; Przyjmowanie zamówień w Niemczech; System ACD; Połączenie e-mail; CTI; Dialer Aktywny sprzedaż telefoniczna; Pozyskiwanie nowych klientów; Całkowite outsourcing...
Niemcy, München
...Linia wsparcia/Telefon serwisowy; Integracja faksu; Oprogramowanie call center; Zarządzanie reklamacjami; Pełne outsourcing; Przyjmowanie zamówień w Niemczech; System ACD; Integracja e-mail; Przycisk oddzwonienia w Internecie; CTI; IVR...
Agencja Marketingowa Dreamtime oferuje usługi call center specjalnie dla sektora IT i przemysłowego. Również podczas pierwszego kontaktu z wstępnym doradztwem technicznym. Badania, Coaching, Zarządzanie Wydarzeniami.
Niemcy, Dorsten
...CFS GROUP GmbH oferuje na callfield.com kompleksowy pakiet usług telefonicznych w Niemczech. Usługa telefoniczna CallField nie jest po prostu call center, lecz "wirtualnym recepcjonistą", który odciąża swoich klientów w codziennych obowiązkach. Oferowane usługi są odpowiednie zarówno dla średnich przedsiębiorstw, jak i dla jednoosobowych działalności gospodarczych oraz start-upów, które chcą...
Niemcy, Recklinghausen
...W naszej lokalizacji w Recklinghausen, NRW, oferujemy nasze usługi call center przez 365 dni w roku, 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę (24/7).
Usługi Call Center; Usługi Centrum Obsługi Klienta; Kwalifikacja adresów; Przyjmowanie zamówień; Przyjmowanie zamówień; Umawianie spotkań; Zarządzanie reklamacjami; Usługi korespondencyjne; Usługi pocztowe; Rozwój oprogramowania; Wsparcie IT; Pomoc użytkownika; Usługi ubezpieczeniowe; Cyfryzacja dokumentów; Outsourcing, rozwój oprogramowania indywidualnego w systemie Windows, rozwój systemów baz danych, całodobowe Call Center, informacje turystyczne telefonicznie i pisemnie...
Niemcy, Augsburg
Zakres usług centrum obsługi klienta obejmuje wsparcie klientów za pośrednictwem telefonu, faksu, internetu, e-maila lub poczty. Obejmuje również usługi call center, wsparcie sprzedaży, usługi marketingowe, szkolenie telefoniczne i coaching.
Niemcy, Brilon
Firma oferuje usługi call center, usługi biurowe, prace sekretarskie oraz umawianie spotkań.
... personalne dla małych i średnich przedsiębiorstw z branż takich jak motoryzacja, usługi (bankowość, telekomunikacja, technika, ubezpieczenia, finanse, logistyka, handel, opieka zdrowotna, IT, oprogramowanie, sprzedaż, marketing internetowy, e-commerce, call center), nieruchomości, inżynieria, przetwórstwo tworzyw sztucznych, obróbka metali, oprogramowanie, gospodarka. Czy odnajdują się Państwo w naszej ofercie? Czekamy na Państwa kontakt i chętnie udzielimy indywidualnych porad!
EOS Serviceline to call center specjalizujące się w zarządzaniu wierzytelnościami, oferujące usługi telefoniczne wysokiej jakości.
Niemcy, Aschaffenburg
Produkcja filmów promocyjnych i prezentacji firmowych, a także tworzenie i publikowanie reklam telewizyjnych. Usługi call center, telemarketing.
Agencja reklamowa skoncentrowana na marketingu dialogowym. Kluczowe obszary to marketing bezpośredni, usługi call center, bazy danych klientów, zarządzanie wydarzeniami, drukarnie i realizacja.
...Oferujemy usługi komunikacyjne i językowe w zakresie tłumaczeń szwedzko-niemieckich, usług językowych / komunikacji z firmami, osobami prywatnymi, rezerwacjami hotelowymi, urzędami, -usługami dla emigrantów (pomoc w aplikacjach, listach motywacyjnych), -usługi telefoniczne - call center inbound i outbound, tłumaczenia / tworzenie stron internetowych...
...Grupa defacto to międzynarodowy dostawca usług pełnozakresowych, specjalizujący się w złożonych rozwiązaniach CRM i dialogowych. Dzięki sieci wyspecjalizowanych firm, defacto oferuje kompleksowe rozwiązania dialogowe z jednego źródła, łącząc w jednym miejscu obszary badania, strategii, koncepcji, zarządzania projektami, call center, oprogramowania, kreacji, produkcji oraz monitorowania wyników. Marketing dialogowy, zarządzanie relacjami z klientami, usługi marketingowe, zintegrowane planowanie i realizacja kampanii, wszystkie istotne tematy "Below the Line" w jednym miejscu.
...oraz reaktywacja klientów; Generowanie leadów; Zarządzanie leadami; Umawianie spotkań i zarządzanie sprzedażą; Aktywacja uczestników; Marketing e-mailowy i marketing w wyszukiwarkach; Usługi baz danych i CRM; Linia serwisowa; Help Desk; Konsulting call center Stabilna pozycja w obszarze marketingu bezpośredniego na niemieckim rynku; Operacyjne wsparcie sprzedaży; Nasze zintegrowane rozwiązania wykraczają daleko poza tradycyjne podejście call center/marketingu bezpośredniego; Innowacyjny miks marketingowy oferuje znaczącą, odczuwalną wartość dodaną.
Niemcy, Mitterteich
...praca PR, logistyka: adresowanie, pakowanie, wysyłka mailingów, usługi wysyłkowe dla sklepów internetowych, wysyłka paczek, wysyłka za granicę. Call center: sprzedaż bezpośrednia, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa klienta, redakcja: teksty do marketingu bezpośredniego.
Popularne kraje dla tego hasła wyszukiwania

Aplikacja europages jest tutaj!

Skorzystaj z naszego ulepszonego wyszukiwania dostawców i twórz zapytania w drodze za pomocą nowej aplikacji europages dla kupujących.

Pobierz z App Store

App StoreGoogle Play