• europages
  • >
  • FIRMY - DOSTAWCY - USŁUGODAWCY
  • >
  • sprzedaż opakowań

Wyniki dla

Sprzedaż opakowań - Niemcy

Niemcy
  1. ZIPPEL AG

    Niemcy

    Firma ZIPPEL AG produkuje wszystkie popularne materiały archiwizacyjne z kartonu i twardej tektury. Naszą szczególną siłą są produkty wykonywane na zamówienie, tzn. produkujemy pilniki specjalnie dostosowane do potrzeb klienta. Celem jest maksymalne uproszczenie pracy i uczynienie jej jak najbardziej ekonomiczną. Ponadto firma ZIPPEL prowadzi sprzedaż hurtową opakowań przemysłowych. Zakres produktów i usług: Systemy kartotekowe: systemy kartotekowe, zszywacze T-glide, -kieszenie, -foldery, -teczki, -teczki, -teczki & -kolektory, systemy kartotekowe wahadłowe, zszywacze wahadłowe, -kieszenie, -teczki, -teczki, -teczki, -teczki & -kolektory, systemy kartotekowe, kasety stojące i uchylne, zszywacze ustawiające & -teczki, teczki zawieszane pionowe, teczki zawieszane, kieszenie, teczki, segregatory, produkty do długoterminowego przechowywania i archiwizacji w archiwach, teczki pionowe velox, specjalne produkcje na zamówienie: Opracowywanie systemów kartotekowych zgodnie z wymaganiami klienta, np. z indywidualnym nadrukiem lub o specjalnych wymiarach, pakowanie przemysłowe: Produkty do pakowania i wysyłki, np. worki wysyłkowe, opakowania na kalendarze, pudła i kartony wysyłkowe oraz pudełka wysyłkowe, Produkty do przechowywania i archiwizacji, np. pudła archiwizacyjne, pudła na akta i kolektory stojące, Produkty do przeprowadzek, np. pudła cargo, pudła do przeprowadzek i pudełka na książki, Produkty dostosowane do indywidualnych potrzeb w zakresie opakowań, Systemy regałów.

  2. STI GROUP / STI - GUSTAV STABERNACK GMBH

    Niemcy

    STI Group należy do wiodących w Europie dostawców ekspozytorów wspierających sprzedaż oraz inteligentnych opakowań: Kreatywność i innowacyjność STI Group docenia 15 z 20 najpopularniejszych marek międzynarodowych, jak również wiodące koncerny handlowe oraz agencje, którym gwarantujemy kompleksową obsługę w zakresie prezentacji towarów w Point of Sale (POS). Właścicielem dzisiejszej STI Group jest czwarta generacja rodziny Stabernack. Z założonej przez Gustava Stabernacka firmy handlowej rozwinęło się silne przedsiębiorstwo średniej wielkości, które przy obrotach w wysokości ponad 290 milionów euro rocznie zatrudnia blisko 2000 pracowników, dzięki czemu należy do wiodących w Europie dostawców kreatywnych ekspozytorów i wysokiej jakości opakowań. Uzyskując tytuł „marki stulecia“ STI Group stała się synonimem opakowań i ekspozytorów, których renoma przyniosła firmie liczne nagrody. Jako partner marek grupa STI Group tworzy wartość dodaną dla klientów i przyczynia się do sukcesu dzięki materiałom wspierającym sprzedaż.

  3. ROSE PLASTIC AG

    Niemcy

    Verified by europages badge

    jest uznawane na całym świecie za nr 1 w zakresie wysokiej jakości sztywnych opakowań z tworzyw sztucznych dla przemysłu narzędziowego. Ale również wiele innych branż docenia bezkompromisową jakość, precyzję i niezawodność firmy, która obecnie zarządzana jest przez trzecie pokolenie właścicieli. Opakowania plastikowe Rose Plastic zapewniają optymalną ochronę Państwa wyrobów i łączą funkcjonalność z prezentacją produktów promującą sprzedaż. Nasz asortyment obejmuje ponad 4.000 artykułów opakowaniowych do różnych zastosowań, np. plastikowe tuby, pudełka, kasety, skrzynki oraz systemy transportowe i organizacyjne.

  4. ZAF WASCH- UND REINIGUNGSMITTEL GMBH

    Niemcy

    ZAF GmbH została założona przez 3 udziałowców, którzy są także ojcami rodzin. Nazwa firmy ZAF wzięła się od inicjałów imion jej 3 założycieli. Pewnego dnia popołudniową porą trójka wyemancypowanych mężczyzn dyskutowała o praniu i sprzątaniu. Doszli do wniosku, że detergenty do prania i środki czyszczące są drogie w stosunku do potrzeb codziennego użytku, ponadto nie wolno obecnie zapominać o ochronie środowiska, a także cenny aspekt czasu wymaga poprawy. Dlatego założyciele firmy postanowili zająć się w szczególności poprawą właśnie tych trzech punktów. "Czas to pieniądz", dlatego zdecydowli się na sprzedaż środków czyszczących w opakowaniach, które przy normalnym korzystaniu nie opróżniają się po 5-10 użyciach, ale mają pojemność kilkumiesięczną. Jednocześnie pojemniki te można nadal wygodnie przenosić i z łatwością używać. Dzięki tym rozmiarom opakowań udało im się zaoferować ceny rynkowe, które nie mają sobie równych.