Niemcy, Halle
...Serwis i wsparcie dla klientów Smart Energy Od 30 lat obsługujemy firmy z rynku energetycznego, oferując dopasowane usługi. Branża energetyczna jest wręcz częścią naszej firmowej DNA. Skorzystaj z naszego doświadczenia w zakresie sprzedaży i usług posprzedażowych, a także w technicznym wsparciu zdalnym na rynku energii odnawialnej, takiego jak oferty e-mobilności, rozwiązania Smart Home, wprowadzanie energii odnawialnej czy magazynowanie energii.
Niemcy, Altenstadt
...Obsługujemy przychodzące połączenia na Twojej infolinii ogólnie lub tylko w przypadku przeciążenia. Opcjonalnie oferujemy również usługi 24/7/365 dla Twoich klientów kontraktowych, np. wystawianie biletów za pośrednictwem interfejsu internetowego jest opcjonalne.
...Nasi pracownicy w recepcji i obsłudze gości są integralną częścią koncepcji bezpieczeństwa naszych klientów. W zależności od wymagań klientów, kwalifikacje obejmują od wykształcenia technicznego po znajomość języków obcych. Korzyści dla klientów • Kontrolowane przyjęcie gości • Skordynowane przekazywanie rozmów przez centralę telefoniczną • Zabezpieczona obsługa wewnętrznego centrum informacyjnego (Help Desk) • Ciągła kontrola dostępu wspierana przez systemy techniczne...
...aktywna sprzedaż telefoniczna; help desk; outsourcing zależny od pojemności; obsługa odpowiedzi; kwalifikacja adresów; pozyskiwanie nowych klientów; umawianie spotkań; aktywacja starych klientów; pełny outsourcing; outsourcing czasowy; outsourcing front-office; outsourcing zorientowany na zadania.
Niemcy, Oberursel
Jako producent i właściciel kodu źródłowego oprogramowania help desk open source OTRS, OTRS AG oferuje usługi zarządzane, wsparcie, rozwój dostosowany, doradztwo i szkolenia.
Niemcy, Straubing
Jako producent i właściciel kodu źródłowego oprogramowania help desk open source OTRS, OTRS AG oferuje usługi zarządzane, wsparcie, rozwój dostosowany, doradztwo i szkolenia.
Usługi obsługi klienta; Telemarketing przychodzący; Obsługa e-maili i zadań; Usługi wartości dodanej; Zarządzanie dokumentami; Drukarnia; Fulfillment; Linia wsparcia i telefon serwisowy, Help desk, Odbudowa relacji z klientem, Obsługa e-maili i zadań, Zarządzanie dokumentami...
...Linia telefoniczna/Telefon serwisowy; Przyjmowanie zamówień; Aktywny sprzedaż telefoniczna; Help Desk; Outsourcing zależny od pojemności; Przyjmowanie zamówień w całej Europie; Przyjmowanie zamówień w najbliższej okolicy; Przyjmowanie zamówień w obrębie Bawarii; Telefonia internetowa; Połączenie faksowe; Oprogramowanie call center; Zarządzanie reklamacjami; Obsługa odpowiedzi; Przyjmowanie zamówień na całym świecie; Kwalifikacja adresów; Pozyskiwanie nowych klientów; System ACD;...
...Linia telefoniczna/Telefon serwisowy; Przyjmowanie zamówień; Help Desk; Outsourcing zależny od pojemności; Połączenie faksowe; Oprogramowanie call center; Zarządzanie reklamacjami; Obsługa odpowiedzi; Kwalifikacja adresów; Umawianie spotkań; Aktywacja byłych klientów; Outsourcing zależny od czasu; Outsourcing front-office; Outsourcing zorientowany na zadania; Przyjmowanie zamówień w Niemczech; System ACD; Dialer;... ...
... wsparcia/Telefon serwisowy; Przyjmowanie zamówień; Aktywny sprzedaż telefoniczna; Help Desk; Zarządzanie reklamacjami; Obsługa odpowiedzi; Kwalifikacja adresów; Pozyskiwanie nowych klientów; Umawianie spotkań; Aktywacja byłych klientów; Zarządzanie e-mailami; Usługi faksowe; Zarządzanie leadami; Odbudowa relacji z klientami; Rozwój klientów. defacto call center GmbH jest specjalistą w zakresie projektowania usług call center. Najnowocześniejszy sprzęt techniczny, staranne rekrutowanie personelu oraz optymalne procesy czynią defacto liderem jakości w Niemczech w zakresie złożonych projektów call center.
...oraz reaktywacja klientów; Generowanie leadów; Zarządzanie leadami; Umawianie spotkań i zarządzanie sprzedażą; Aktywacja uczestników; Marketing e-mailowy i marketing w wyszukiwarkach; Usługi baz danych i CRM; Linia serwisowa; Help Desk; Konsulting call center Stabilna pozycja w obszarze marketingu bezpośredniego na niemieckim rynku; Operacyjne wsparcie sprzedaży; Nasze zintegrowane rozwiązania wykraczają daleko poza tradycyjne podejście call center/marketingu bezpośredniego; Innowacyjny miks marketingowy oferuje znaczącą, odczuwalną wartość dodaną.
Rozwój oprogramowania; rozwój baz danych; systemy rozwoju oprogramowania; analizy systemowe i inżynieria; doradztwo i rozwiązania; języki programowania i narzędzia; usługi internetowe; aplikacje webowe; usługi zarządzania, usługi planowania; doradztwo w zakresie bezpieczeństwa; oprogramowanie baz danych; Windows; przetwarzanie i przygotowanie danych; dostawcy usług aplikacyjnych; archiwizacja obrazów;... rozwój J2EE; PHP; .NET; rozwiązania sklepowe; wsparcie sieciowe Help Desk; bazy danych Oracle; USSQL...
Popularne kraje dla tego hasła wyszukiwania

Aplikacja europages jest tutaj!

Skorzystaj z naszego ulepszonego wyszukiwania dostawców i twórz zapytania w drodze za pomocą nowej aplikacji europages dla kupujących.

Pobierz z App Store

App StoreGoogle Play