Rumunia, Iasi
Założona w 2010 roku Biesse Solution (BSS-ONE) to firma zajmująca się rozwiązaniami IT, oferująca rozwój oprogramowania i usługi IT dla firm na całym świecie. Bss-One specjalizuje się w następujących obszarach: Centrum rozwoju. Sap Business One Call Center i rozwiązania VOIP. Rozwiązania CRM Obszary: systemy telefoniczne CRM ERP Telekomunikacja Języki programowania: JAVA .NET PHP...
Austria, Vienna
4Service Group - międzynarodowa firma badawcza, numer 1 w zakresie pomiaru jakości usług w różnych branżach, poziomu lojalności i satysfakcji klientów, jedna z najbardziej dynamicznych i innowacyjnych agencji świadczących usługi Mystery Shopping w Europie i Azji Centralnej. Zasięg sieci - 52 kraje, 29 języków, 200000+ tajemniczych klientów. Główne kierunki - Mystery shopping (tajemniczy klient), badania rynku, doradztwo, call center, wywiady i ankiety, praca z reputacją i wiele więcej. Założona w 2001 roku, obecnie zatrudnia ponad 200 pracowników na pełny etat, z siedzibą główną w Wiedniu, Austria.
Belgia, Verviers
Nasza firma realizuje moduły E-learningowe, które służą do selekcji, integracji i szkolenia Państwa personelu. Oferujemy również e-szkolenia dla Państwa klientów, odwiedzających, podwykonawców itd. Nasze moduły online są zakończone ocenami, które nie mogą być sfałszowane. Przykłady modułów e-learningowych: Moduły specyficzne dla klientów lub ogólne, HACCP dla przemysłu, HACCP dla hipermarketów, Bezpieczeństwo, VCA, Horeca, Usługi tytułowe, Logistyka i transport, Call Center, Ergonomia..
Włochy, Rende
...Inżynier informatyki, zarejestrowany w izbie prowincji Cosenza od 2010 roku. Ekspert w zarządzaniu systemami informacyjnymi oraz automatyzacji procesów biznesowych. Oprócz doradztwa informatycznego dla firm, oferuję usługi w zakresie tworzenia: Oprogramowania na zamówienie Oprogramowania webowego Instalacji call center Aplikacji webowych / mobilnych...
... lojalnościowy, zapobieganie churnowi, odzyskiwanie churnu, unikanie rezygnacji, odzyskiwanie klientów rezygnujących + CRM, zarządzanie relacjami z klientami + Obsługa klienta subskrybentów, inbound call center, obsługa inbound e-mail + Optymalizacja wkładu pokrycia klienta poprzez sprzedaż dodatkową i cross-selling + Przeprowadzanie przetargów na usługi call center, usługi CRM i usługi sprzedażowe...
Niemcy, Zoetermeer
Rejestracja czasu pracy, planowanie urlopów, zarządzanie personelem - Prosto, intuicyjnie i przejrzyście. Teraz 14 dni za darmo i bez zobowiązań. ShiftBase to oprogramowanie w chmurze. Pracownicy mogą się zalogować po rejestracji i przeglądać swoje dane osobowe. Oprogramowanie nadaje się do wielu branż, takich jak handel detaliczny, spedycja, transport oraz pokrewne usługi logistyczne, call...
Hiszpania, Barcelona
Dzięki nowym technologiom, takie jak media społecznościowe, czaty i e-mail, zrewolucjonizowały interakcję między firmami a użytkownikami końcowymi. W związku z tym konieczne jest, aby wszystkie przedsiębiorstwa zintegrowały i skonsolidowały je, aby w odpowiedni i efektywny sposób zoptymalizować i zarządzać całym wolumenem kontaktów przychodzących i wychodzących. To główny powód, dla którego najlep...
Niemcy, Bad Sassendorf
...Nasza działalność - obszary działalności Terrasolar AG – Media Factory 24: •Strategiczne doradztwo w zakresie koncepcji marketingowych i reklamowych •Druk na żądanie pojedynczych egzemplarzy (unikatów) i małych nakładów •Produkcja mediów (książki, podręczniki, DVD/CD,…) w przeciwieństwie do czysto papierowych dokumentów (druk transakcyjny, lettershop) •Dalsze usługi biznesowe na żądanie (call...
Węgry, Halásztelek
... również Whirlpool, Electrolux itd. Do niedawna byliśmy wyłącznym dystrybutorem Ardo (marki nr 1 Antonio Merloniego), aż do jej bankructwa. Obecnie nasza firma dostarcza swoje produkty do ponad 200 sklepów, od najmniejszych detalistów po największe sieci handlowe. W ramach wsparcia naszej działalności sprzedażowej prowadzimy również Call Center, które zarządza pracą około 20 partnerów serwisowych w całym kraju. Poszukujemy długoterminowego partnerstwa biznesowego z firmą, której możemy zaoferować szansę na szybki sukces i rozpoznawalność jej produktów.
... wsparcia/Telefon serwisowy; Przyjmowanie zamówień; Aktywny sprzedaż telefoniczna; Help Desk; Zarządzanie reklamacjami; Obsługa odpowiedzi; Kwalifikacja adresów; Pozyskiwanie nowych klientów; Umawianie spotkań; Aktywacja byłych klientów; Zarządzanie e-mailami; Usługi faksowe; Zarządzanie leadami; Odbudowa relacji z klientami; Rozwój klientów. defacto call center GmbH jest specjalistą w zakresie projektowania usług call center. Najnowocześniejszy sprzęt techniczny, staranne rekrutowanie personelu oraz optymalne procesy czynią defacto liderem jakości w Niemczech w zakresie złożonych projektów call center.
Szwajcaria, Zürich
Rumunia, Bucuresti
... zarządzania ich NUMEREM ZIELONYM, OBSŁUGĄ KLIENTA, ZARZĄDZANIEM DOKUMENTACJĄ, WPROWADZANIEM DANYCH, USŁUGĄ REZERWACJI. Uruchomienie usługi call center, back office, zarządzania administracyjnego lub dokumentacyjnego nigdy nie było tak proste i korzystne. W YOUDIAL działamy zarówno poprzez nasze zagraniczne biura (offshoring), wyposażone w nowoczesne technologie, jak i w trybie telepracy (homeshoring). Nasz zagraniczny personel jest przygotowany i wykwalifikowany do świadczenia doskonałej obsługi w perfekcyjnej języku włoskim.
Turcja, Istanbul
... specjalne produkty stopowe, które nie są produkowane w naszym kraju, świadczy usługi dla swoich klientów. Alsan Aluminyum zajmuje się importem profili reklamowych, PVC (dekota), poliwęglanu, paneli kompozytowych, pleksiglasu, folii i winylu w sektorze produktów reklamowych, oferując naszym klientom usługi w formie Call Center. Oferujemy usługi cięcia, dzielenia, otwierania spoin, realizacji aplikacji oraz produkcji form i specjalnych produktów na podstawie rysunków technicznych.
Oferujemy usługi w następujących językach: włoski, angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, rosyjski, serbski, węgierski i rumuński. Jesteśmy dostępni 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Nasza działalność polega na przykład na odpowiadaniu na e-maile i zarządzaniu zapytaniami telefonicznymi, obsługujemy skargi, zarządzamy połączeniami od klientów, przetwarzamy zamówienia w naszym...
Wielka Brytania, Ormskirk
Vontio to firma zajmująca się oprogramowaniem do śledzenia połączeń, z siedzibą w Ormskirk, Lancashire (Anglia), z klientami w ponad 25 różnych krajach na całym świecie. Vontio zostało stworzone od podstaw dla firm, agencji reklamowych i marketerów, i pomaga ujawnić dokładne źródło wszystkich połączeń telefonicznych, które pochodzą z ich stron internetowych lub stron ich klientów. W swojej istocie...
Niemcy, München
... pracownikami, Airmotion obsługuje portale i operatorów sieci w ponad 80 krajach, a także producentów urządzeń końcowych, takich jak SonyEricsson i Nokia, oraz stacje telewizyjne, takie jak MTV i Premiere. W Niemczech na liście klientów znajdują się między innymi Vodafone, o2, T-Mobile, e-plus oraz T-Online i AOL. Badania, redakcja, koncepcja, projektowanie, układ, grafika, programowanie, techniczna implementacja, rozwiązania interfejsowe, zarządzanie projektami, usługi marketingowe, zarządzanie kampaniami, wsparcie dla klientów końcowych, call center, media, druk, online, telekomunikacja, wydawnictwo.
...Linia telefoniczna/Telefon serwisowy; Aktywny sprzedaż telefoniczna; Centrum pomocy; Outsourcing zależny od pojemności; Połączenie faksowe; Oprogramowanie call center; Zarządzanie reklamacjami; Obsługa odpowiedzi; Kwalifikacja adresów; Pozyskiwanie nowych klientów; Umawianie spotkań; Aktywacja starych klientów; Całkowity outsourcing; Outsourcing zależny od czasu; Outsourcing front-office; Outsourcing zorientowany na zadania; System ACD;...
Doradztwo i rozwój rozwiązań telekomunikacyjnych; rozwój oprogramowania; usługi formularzy; rozwój baz danych; konsulting; rozwój rynków wertykalnych; usługi internetowe; aplikacje webowe; usługi zarządzania; usługi planowania; przetwarzanie i przygotowanie danych; systemy eksperckie, rozwiązania sklepowe; handel suplementami diety; doradztwo w zakresie suplementów diety; pozyskiwanie nowych rynków międzynarodowych; zarządzanie kluczowymi klientami; pośrednictwo pracy; zarządzanie tymczasowe; sprzedaż w Call Center.
Niemcy, Planegg-Martinsried
... "Wyszukiwania lokalnego". Jako jedyny dostawca, firma oferuje w Niemczech wszystkie usługi informacyjne pod jedną marką - "11 88 0". Przedsiębiorcy mogą korzystać z "11 88 0" jako rynku i wzbogacać swój podstawowy wpis w katalogu na platformie informacyjnej 11880.com, na przykład poprzez materiały wideo i dodatkowe informacje o firmie. Klienci biznesowi korzystają również z usług informacyjnych i call center w różnych branżach oraz usług marketingu danych. Usługi informacyjne, usługi call center, usługi marketingu danych...
Usługi telekomunikacyjne, outbound, inbound, sprzedaż telefoniczna, dystrybucja, usługi call center, helpdesk, obsługa klienta, zarządzanie procesami biznesowymi. Usługi w zakresie obsługi klienta obejmują media zorientowane na dialog, takie jak telefon, e-mail i internet. cca24 to nowoczesny dostawca usług outsourcingowych, który oferuje zleceniodawcom i klientom indywidualne kompleksowe rozwiązania - w tym pełne łańcuchy procesów. Obejmuje to działania takie jak doradztwo dla klientów, back office, odzyskiwanie klientów oraz zarządzanie zadaniami sprzedażowymi.
Agencja Call Center. Wysokiej jakości pozyskiwanie klientów z długoterminowym utrzymaniem klientów, zwiększanie udziału w rynku klientów poprzez aktywne działania marketingowe.
Agencja call center skoncentrowana na badaniach trendów, badaniach rynku, optymalizacji sprzedaży, pozyskiwaniu nowych klientów, zarządzaniu reklamacjami oraz telefonicznych roszczeniach windykacyjnych.
LCS, agencja aktywnego pozyskiwania nowych klientów: prowadzimy zimne telefony na osobistym poziomie w obszarze zarządzania (bez call center!), opracowujemy koncepcje sprzedaży i szkolimy Twój zespół sprzedażowy.
Call center, przetwarzanie danych, uczciwe i kompetentne.
Niemcy, Hanau
10 lat usług call center z łączną liczbą 20 stanowisk pracy. Stosunek zamówień wynosi 50% przychodzących do 50% wychodzących. Szkolenie i jakość są ważne, partner w szkoleniu elokucji Izby Handlowej.
...Linia telefoniczna/Telefon serwisowy; Przyjmowanie zamówień; Aktywny sprzedaż telefoniczna; Outsourcing zależny od pojemności; Połączenie faksowe; Oprogramowanie call center; Zarządzanie reklamacjami; Obsługa odpowiedzi; Kwalifikacja adresów; Umawianie spotkań; Całkowity outsourcing; Outsourcing zależny od czasu; Outsourcing front-office; Przyjmowanie zamówień w Niemczech; System ACD; Połączenie e-mailowe;...
...Linia telefoniczna/Telefon serwisowy; Przyjmowanie zamówień; Aktywny sprzedaż telefoniczna; Help Desk; Outsourcing zależny od pojemności; Przyjmowanie zamówień w całej Europie; Przyjmowanie zamówień w najbliższej okolicy; Przyjmowanie zamówień w obrębie Bawarii; Telefonia internetowa; Połączenie faksowe; Oprogramowanie call center; Zarządzanie reklamacjami; Obsługa odpowiedzi; Przyjmowanie zamówień na całym świecie; Kwalifikacja adresów; Pozyskiwanie nowych klientów; System ACD;...
Popularne kraje dla tego hasła wyszukiwania

Aplikacja europages jest tutaj!

Skorzystaj z naszego ulepszonego wyszukiwania dostawców i twórz zapytania w drodze za pomocą nowej aplikacji europages dla kupujących.

Pobierz z App Store

App StoreGoogle Play