Polska, Zaścianki
...Reklama w punkcie sprzedaży (POS) to strategiczne narzędzie marketingowe zaprojektowane w celu przyciągnięcia uwagi konsumentów i promowania świadomości marki w momencie zakupu. Materiały reklamowe są strategicznie umieszczane, aby wpływać na decyzje zakupowe i poprawiać ogólne doświadczenie zakupowe. Dzięki wykorzystaniu przyciągających wzrok projektów i przekonywujących komunikatów, reklama POS...
Hiszpania, Onil
Marka nie jest wynikiem przypadku. Wyraźną wartością różnicującą, która służy do utrzymania stałej obecności na rynku, jest innowacyjne opakowanie oraz reklama w punkcie sprzedaży (PLV). PLV to skuteczne narzędzie komunikacji, a jego głównym celem jest wspieranie wyników Twojej marki oraz apelowanie do „impulsywnej” decyzji o zakupie Twoich produktów. Również działania marketingu bezpośredniego...

Aplikacja europages jest tutaj!

Skorzystaj z naszego ulepszonego wyszukiwania dostawców i twórz zapytania w drodze za pomocą nowej aplikacji europages dla kupujących.

Pobierz z App Store

App StoreGoogle Play