...ELKALUB GLL 6/N2 to ekstremalnie długowłóknisty, odporny na przyczepność, ciśnienie i odwirowanie specjalny smar na bazie oleju mineralnego, przeznaczony do temperatur w zakresie od -15 °C do +100 °C. ELKALUB GLL 6/N2 jest stosowany do smarowania łożysk tocznych i przekładni w niskim zakresie prędkości obrotowej (wartość ndm < 300.000), na otwartych zębatkach, ekscentrykach oraz wolnoobrotowych łożyskach ślizgowych. ELKALUB GLL 6/N2 posiada właściwości tłumiące hałas i jest odporny na wodę.
Firma została założona w 1950 roku i zbudowała liczne własne technologie oraz bogate doświadczenie, które wykorzystuje do opracowywania innowacyjnych produktów. Nippon Thompson stał się uznawanym liderem w trzech specjalizacjach ruchu: łożyskach igłowych, produktach ruchu liniowego oraz produktach mechatronicznych. Produkty te, wprowadzane na rynek pod marką IKO, zdobyły światową reputację w zakre...
...Smary o dużej wytrzymałości
Opis
Castrol Molub-Alloy 3136 został opracowany do stosowania w
aplikacjach z dużymi obciążeniami, niekorzystnymi
wpływami środowiskowymi oraz niskimi
prędkościami ruchu. Jest z powodzeniem stosowany
we wszystkich znanych branżach ciężkich, takich jak stal, górnictwo
czy budownictwo. Castrol Molub-Alloy
3136 to smar na bazie oleju mineralnego z mydłem litowym. Posiada...
...prowadnic i łożysk tnących.
Dobrze nadaje się do wszystkich rodzajów rolek nośnych i wspierających wibracje, w tym tych w młynach przemysłu żelaza i stali, walcowniach, górnictwie oraz maszynach robót publicznych.
Działa skutecznie w zakresie temperatur od -20 ºC do 120 ºC.
Dostępny w: 180 kg, 16 kg, 15 kg, 14 kg, 4 kg i 1 kg
Kod przedmiotu: VI9-3116...
...Seria Arga B to smary na bazie litu o doskonałych właściwościach, przeznaczone dołożysk kulkowych o średnich/wysokich prędkościach oraz ogólnych zastosowań motoryzacyjnych. Zapewnia dobrą ochronę przed rdzą, korozją i zużyciem dzięki dodatkom antyrdzewnym oraz antyzużyciowym (AW).
... czteropunktowe, mogą wspierać równie wysokie obciążenia ze wszystkich kierunków i są odporne na wstrząsy oraz wibracje. Zespoły łożyskowe LVB są uszczelnione z obu stron i ustawione z wstępnym obciążeniem.
Pierścień wewnętrzny / zewnętrzny: EN AW-7022 T6, anodowany
Pierścienie toczne: 54SiCr6
Element toczny: 100Cr6
Klatka: PA12
Uszczelnienie: NBR
Temperatura pracy: -20 °C do +80 °C, krótko do +100 °C
Prędkość obwodowa: Max. 5 m/s, bez uszczelnienia max. 10 m/s
Smary: Shell Gadus S3 V220 C2
Ponowne smarowanie: Przez złącza smarowe zgodnie z DIN 3405...
... wysoką wydajność w procesach smarowania podwozia.
• Oferuje wysoką odporność na wodę i korozję.
• Redukuje ścieranie, a tym samym minimalizuje koszty utrzymania.
• Przylega do powierzchni i dobrze smaruje dzięki swojej włóknistej strukturze, co zmniejsza zużycie.
...Tłuszcz ciężkiego użytku: Wysokowydajny środek smarny do wymagających zastosowań przemysłowych
Tłuszcz ciężkiego użytku oparty jest na kompleksowej mydle litowym i wzbogacony jest o silne dodatki i dodatki, aby zapewnić doskonałą ochronę przed korozją i zużyciem oraz wysoką odporność na starzenie.
...
- Otwory wentylacyjne zapewniają ten sam poziom cieczy wewnątrz pompy w porównaniu do zawartości bębna
Korzyści:
- Niewrażliwy na pracę na sucho
- Brak zużycia uszczelki
- Brak zużycia łożysk
- Brak zanieczyszczenia medium przez smary lub zużycie materiałów uszczelniających
- Medium nie może być zanieczyszczone przez smary
- Niskie zużycie i konserwacja
- Zbudowany, aby przetrwać
- Do użytku w...
...DANA Smar Litowy Wielofunkcyjny MP2
Smar Litowy DANA to smary wysokiej jakości, przeznaczone do stosowania w wszystkich łożyskach antytarciowych i ślizgowych, narażonych na wysokie obciążenia udarowe i wibracje. Są szeroko stosowane w różnych aplikacjach w przemyśle oraz w sektorze motoryzacyjnym.
Zastosowania: Nadaje się do smarowania łożysk tocznych, łożysk ślizgowych, łożysk kół oraz smarowania podwozia i innych punktów tarcia w ogólnym sprzęcie mechanicznym.
...Smary o ekstremalnych temperaturach na bazie perfluorowanych olejów polieterowych (PFPE) do zastosowania w technologii przetwórstwa żywności przy maksymalnych obciążeniach i temperaturach.
Smarowanie łożysk ciernych i tocznych w zakresie wysokotemperaturowym.
Zastosowanie, na przykład w wózkach pieców tunelowych, piecach do pieczenia, wypalania i suszenia, jednostkach gorącego gazu, zbiornikach...
...Wodoodporne, wysokotemperaturowe smary na bazie olejów mineralnych z zagęszczaczem z mydła wapniowego do długoterminowego i długotrwałego smarowania łożysk tocznych i ślizgowych.
... temperaturach i przy spadkach ciśnienia.
Zalety
- odporność na mróz
- stabilność termiczna
- przyczepność
- całoroczny
- chemiczna obojętność
- brak destrukcyjnego wpływu na elementy gumowe
- niska lotność.
Tsiatim-221 jest stosowany do smarowania jednostek tarcia, powierzchni stykowych. Stabilny efekt gwarantowany w temperaturach od -60 do +150 °C. Głównym efektem, dzięki któremu smar cieszy się popytem, jest zachowanie lepkości w każdej ujemnej temperaturze.
Idealny do obróbki łożysk maszyn elektrycznych, przyrządów pomiarowych o wysokiej prędkości, zespołów sprzętowych.
... łożysk.
SPECYFIKACJE
ISOLX CCEB 00
DIN 51502 GPG P00K 35
ZALETY
Duża stabilność termiczna dzięki syntetycznemu olejowi bazowemu (polialkilenoglikol).
Właściwości ekstremalnego ciśnienia.
Wyjątkowe właściwości smarowania.
Oferuje niższy współczynnik tarcia.
Bardzo dobre właściwości antykorozyjne i przeciwutleniające.
... przez okres do 12 miesięcy, w zależności od potrzeb smarowych. Dostępne diody LED informują o stanie pracy. - Dostępny adapter DC (10...36 V) umożliwia również działanie bez baterii przy podłączeniu do istniejącej maszyny.
... idealne warunki dla konstrukcji łożysk.
Możliwość zastosowania w suchym otoczeniu oraz w cieczy
Rodzaj smarowania: samosmarujący, bezobsługowy
Stopa SL-2 - CuAl10Ni
Zakres temperatur: -200 do +400 °C
maks. prędkość ślizgowa: 0,5 m/s
maks. wartość PV: 1,5 MPa m/s
maks. dynamiczne ciśnienie powierzchniowe: 120 MPa
maks. statyczne ciśnienie powierzchniowe: 225 MPa
Stopa: SL-2 - CuAl10Ni
Zakres temperatur: -200 do +400 °C
maks. prędkość ślizgowa: 0,5 m/s
maks. wartość PV: 1,5 MPa m/s
maks. dynamiczne ciśnienie powierzchniowe: 120 MPa
maks. statyczne ciśnienie powierzchniowe: 225 MPa...
... samosmarujące i mogą być używane na sucho. W razie potrzeby łożyska mogą być również smarowane. Materiał iglidur® M250 jest odporny na wszystkie powszechnie stosowane smary.
Łożyska iglidur® clip są idealnym rozwiązaniem dla funkcji łożyskowych przy niskich obciążeniach. Łatwy montaż czyni je idealnymi do zastosowań w trudnych lokalizacjach łożyskowych.
Wytrzymałość na ściskanie Dopuszczalne...
...Zaprojektowany z myślą o wszechstronności, działa w temperaturach od -40°F do 350°F, co czyni go odpowiednim do różnych klimatów. Idealny dołożysk, przekładni, przegubów uniwersalnych, podwozi, sprzętu rolniczego, budowlanego, motoryzacyjnego, przemysłowego, morskiego oraz HVAC.
...kruszarki oraz aplikacje morskie i podwodne.
Smary na bazie sulfonianu wapnia są również stosowane w silnikowych zaworach parowych do kontrolowania pary pod wysokim ciśnieniem. Zawory parowe zazwyczaj znajdują się w elektrowniach jądrowych oraz w stacjach produkcji ciepła. Znane jest również, że cząstki kalcytu obecne w smarach na bazie sulfonianu wapnia sprawiają, że są one dobrym wyborem do zastosowań...
...Ta uniwersalna wkładka smarowa została specjalnie zaprojektowana do użycia w pistolecie smarowym. Użycie smaru jest powszechne na co dzień, gdy jesteśmy majsterkowiczami: pistolety smarowe są niezbędne do smarowania łożysk pojazdów i maszyn budowlanych, lub do smarowania innych mechanizmów, które wymagają idealnego naoliwienia. Ten smar nadaje się do smarowania mechanizmów narażonych na duże...
...Czerwona smar wodoodporny o wielu zastosowaniach na bazie wapnia, stosowany w łożyskach o średnich i wysokich cyklach pracy w warunkach słabego oświetlenia w środowiskach, gdzie temperatury pracy nie są wysokie, oraz do smarowania łożysk o niskich cyklach i podwozi. Chroni system przed zużyciem i korozją, zapobiega wnikaniu ciał obcych do systemów. Zapewnia doskonałe osiągi dzięki szybkiemu i skutecznemu smarowaniu.
... praktycznie wszystkich zastosowań, w szczególności dołożysk, smarowania łańcuchów, przenośników, sprzętu dźwigowego i przekładni.
Ciśnienie: 4 bar
Temperatura pracy: -40C do +55C
Zasięg: 10m
ATEX: Strefa 0
Montaż: na 100cm
Rozmiar: 60, 125, 250, 475ml
Dawka: 15 dni do 12 miesięcy...
... przeciwkorozyjnymi, przeciwutleniającymi, przeciwzużyciowymi oraz o działaniu ekstremalnym. Może być stosowany w zakresie temperatur od -65°C do +177°C.","Applications":"• Wielozadaniowy w komórkach statków powietrznych (drzwi, klapy, dziób, THS, łożyska,…)\n• Podwozia\n• Koła"}...
... czyszczącej TRT 83 x 37 bez problemu wyczyścisz elementy o długości do 80 cm i średnicy do 30 cm. Należą do nich na przykład:
- Łożyska i pokrywy łożysk
- Elementy silników
- Elementy skrzyń biegów
- Wały i osie
- Pierścienie labiryntowe
- Łożyska, jednostki łożyskowe i obudowy łożysk
Technologia: Czyszczenie, odtłuszczanie
Zastosowanie: dla inżynierii mechanicznej
Dodatkowe cechy: Wanna do odtłuszczania...
...Smary przemysłowe ALMAGARD® MULTIFUNKCYJNE (3752-3750) są zaprojektowane do stosowania w maszynach wewnętrznych, ale także do aplikacji na otwartym powietrzu.
Dzięki temu smarowi przemysłowemu użytkownicy mogą znacznie zmniejszyć częstotliwość smarowania oraz wyeliminować awarie łożysk.
Przyczepny i skuteczny, ten smar przemysłowy nie twardnieje z upływem czasu, jest odporny na spłukiwanie i nie topnieje w trudnych warunkach.
Obszary zastosowania tego smaru przemysłowego obejmują: łożyska kulkowe, ramy, przeguby łyżek, wały napędowe, przeguby kardana, łożyska.
...Smar litowy POLYTRON EP-2 charakteryzuje się doskonałą jakością, jest wielofunkcyjny i zaprojektowany do szerokiego zakresu wahań temperatury (+385°C / -50°C). Wytwarzany z mydła kompleksowego litowego, wysokiej jakości olejów mineralnych, naukowo opracowanej formuły POLYTRON przeciwtarciowej oraz innych dodatków, które nadają mu wyjątkową jakość. Jest doskonałym materiałem smarnym dołożysk kół...