... wynosi 100 mm. Systemy Ścianek Działowych dla Call Center System ma aluminiową konstrukcję i jest dostępny w pożądanym rozmiarze. Drewno, szkło, pokrycie tkaniną na drewnie można zastosować jako wykończenie.
...Najlepsza jakość, najbardziej funkcjonalny system mebli do call center. Modele mebli do call center z panelami drewnianymi i aluminiowymi w najkorzystniejszych cenach prosto z fabryki. Meble do call center wspierane technologią, z kanałami kablowymi, systemem gniazdek data-telefon-ups oraz izolacją akustyczną, najwyższej jakości biurka do call center są dostarczane bezpośrednio do Twojego miejsca pracy w najniższych cenach, włącznie z montażem.
... wykorzystania, pożądane panele są montowane ze sobą. Ramy aluminiowe mogą być malowane na dowolny kolor. Akustyczne przegrody mogą być stosowane w każdym środowisku akustycznym, aby zapewnić odpowiednie wydzielenie obszarów w dużych przestrzeniach, gdzie hałas jest intensywny. Preferowane są do wydzielania miejsc przy biurkach w biurze, takich jak biuro i call center.
Turcja, Istanbul
... składająca się z przedsiębiorców i kreatywnych profesjonalistów. W Open Up Call macie pełną swobodę rozwijania swoich myśli i pracy, a naszym zadaniem jest wspieranie Waszej kreatywności i współpracy. Jesteśmy tutaj z naszymi usługami biura wirtualnego, biura gotowego, sal konferencyjnych oraz usług centrum obsługi klienta.
Nasza firma to uznany producent z siedzibą w Ankarze w Turcji, specjalizujący się w produkcji wszelkiego rodzaju tekturowych pudełek i kartonów. Prowadzimy sprzedaż na rynku krajowym oraz eksportujemy za granicę, świadcząc usługi dla wielu firm. W naszej ofercie znajdują się pudełka na pizzę, które wykonujemy w wymiarach wskazanych przez naszych klientów, a także specjalne pudełka z nadrukiem. Ofe...
KATSAN KUTU VE AMBALAJ SANAYİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ została założona 22.04.2013 jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i działa pod egidą Izby Handlowej w Stambule. Firma należy do Głównej Kategorii Grupy Zawodowej Papier i Artykuły Papiernicze oraz do sektora produkcji paczek, pudełek i podobnych opakowań wykonanych z papieru lub tektury, według kodu NACE. W ostatnich latach przejęliśmy d...
Turcja, Istanbul
... międzynarodowych. Umożliwia firmom bycie silnymi w konkurencji nie tylko dzięki swoim Przedstawicielom, ale także dzięki unikalnej infrastrukturze technologicznej. Jako Creafone oferujemy wiele technologii, takich jak infrastruktura E-Commerce, usługa Wirtualnego POS, infrastruktura Call Center, System Biletowy, Aplikacje do Fakturowania, Oprogramowanie CRM wśród przywilejów, które oferujemy firmom...
Turcja, Istanbul
...Centrale IP, telefony IP, bramy VoIP, wideokonferencje, telefony wideo, telefony wideo, centrale telefoniczne, telefony VoIP, FXS, FXO, brama GSM, IP FCT, telefony IP DECT, telefony SIP, centrale VoIP, PBX VoIP, PBX IP, słuchawki do call center. Opis: Nolto Bilişim, dystrybutor telekomunikacyjny. Centrale IP, telefony IP, bramy VoIP, wideokonferencje, telefony wideo.
Turcja, istanbul
Koszty biura zmniejszyliśmy o 40%. Oprogramowanie centrum windykacji Icollect podwaja wolumen transakcji biur windykacyjnych. Dzięki temu biura o miesięcznej pojemności przetwarzania 2500 spraw osiągają prędkość średniej wielkości biur o pojemności 5000 spraw. Icollect, dzięki ekranom przed i po windykacji, umożliwia dystrybucję zadań między działami, a dzięki profilowi dłużników, który potrafi ro...
Turcja, Bitlis
Jako Stowarzyszenie Producentów Tytoniu w Bitlis, naszym celem jest dostarczanie tytoniu uprawianego w Bitlis w najlepszej jakości i w najkorzystniejszych cenach do całej Turcji. Możesz bezpiecznie złożyć zamówienie, kontaktując się z nami telefonicznie lub za pośrednictwem e-maila, zamawiając tytoń w pożądanej twardości i ilości. Ceny tytoniu różnią się w zależności od wsi uprawy i cech twardości...
Kim jest Teleconnect? Teleconnect jest jednym z najmłodszych centrów obsługi klienta w Turcji. Dzięki młodemu i dynamicznemu zespołowi oferuje firmom rozwiązania wspierane przez centrum obsługi klienta. Teleconnect ma na celu dostarczanie usług, które doskonalą relacje firm z ich klientami. Oprócz działań zwiększających wartość marki, Teleconnect realizuje kreatywne, elastyczne i ukierunkowane pro...
Turcja, Adana
c4b Service oferuje swoim klientom usługi pośrednictwa oraz call center, wspierając rozwój sieci projektowych w różnych branżach. W tym zakresie w naszej firmie oraz u wybranych partnerów realizowane są różne projekty. Ponadto przejmujemy wszystkie funkcje interfejsowe dla pośrednictwa oraz całościowe zarządzanie projektami, a także jesteśmy centralnym punktem kontaktowym w kwestiach back office i korespondencji mailowej. „Usługa” w innym wydaniu. Prowadzona przez właściciela, z płaskimi hierarchiami i dobrym wyczuciem przyszłości.
...- Doradztwo w zakresie nieruchomości i filmy promocyjne, - Doradztwo w zakresie mediów społecznościowych, - Tworzenie treści, - Zarządzanie reklamą, - Doradztwo w zakresie call center (języki obce), - Doradztwo w zakresie marketingu sieciowego ZER YAPIM//Erman Adsız kontakt: 0533 771 71 74...
Turcja, Istanbul
... specjalne produkty stopowe, które nie są produkowane w naszym kraju, świadczy usługi dla swoich klientów. Alsan Aluminyum zajmuje się importem profili reklamowych, PVC (dekota), poliwęglanu, paneli kompozytowych, pleksiglasu, folii i winylu w sektorze produktów reklamowych, oferując naszym klientom usługi w formie Call Center. Oferujemy usługi cięcia, dzielenia, otwierania spoin, realizacji aplikacji oraz produkcji form i specjalnych produktów na podstawie rysunków technicznych.
Turcja, Istanbul
NERD E marketing W ciągu 8-letniego doświadczenia nawiązaliśmy wiele dobrych relacji z arabskimi firmami na całym świecie, dysponując ogromną bazą danych, nowymi pomysłami na marketing w mediach społecznościowych oraz całodobową obsługą call center dla Twoich kont i stron w mediach społecznościowych. Dostarczamy informacje o Twoich produktach lub usługach do Twoich klientów z radością i szerokim...
... zarówno lokalnych, jak i zagranicznych, które są wiodącymi markami na swoich rynkach. Podejście VODATECH do "call center" nie jest jednostronną komunikacją, lecz rozwiązaniem, które zarządza interakcją z końcowymi użytkownikami firmy oraz partnerami biznesowymi. Centra obsługi klienta VODATECH, zlokalizowane w różnych miejscach i działające w strukturze wielostanowiskowej, zostały zaprojektowane w celu...

Aplikacja europages jest tutaj!

Skorzystaj z naszego ulepszonego wyszukiwania dostawców i twórz zapytania w drodze za pomocą nowej aplikacji europages dla kupujących.

Pobierz z App Store

App StoreGoogle Play