Turcja, Istanbul
... PP, PS i PET, korzystając z naszego 40-letniego doświadczenia. 70% naszych produktów trafia na rynek eksportowy. Naszymi największymi rynkami są USA, Wielka Brytania, Hiszpania, Włochy oraz północna Europa, a także północna Afryka. Używamy tylko surowców najwyższej jakości do produkcji naszych wyrobów. Wszystkie używane materiały są przyjazne dla środowiska i w 100% nadają się do recyklingu. Wszyscy nasi klienci znają nas jako wiarygodnego dostawcę z produktami wysokiej jakości i przystępnymi cenami.
Turcja, Eskisehir
Pierwsze źródło miało doświadczenie stworzone przez procesy projektowania i produkcji MARBLE AND MARBLE TESSELLATION po 1995 roku, podczas gdy drugie źródło obejmowało zgromadzenie ludzi z setkami lat tradycji SZTUKI PŁYTKI-CERAMIKI, takich jak Kütahya i İznik w Eskişehir, w sercu ANATOLII. To zgromadzenie umożliwiło wprowadzenie na rynek nowych, unikalnych produktów na świecie. Nasze procesy...
Turcja, Ümraniye Dudullu
Jako Norde Furniture A.Ş. produkujemy w dziedzinie tapicerowanych sof. Nasza zdolność produkcyjna wynosi 400 sof oraz 150 zestawów mebli miesięcznie. 50% naszej produkcji jest eksportowane, a pozostałe 50% przeznaczone jest na rynek krajowy. Jesteśmy zorientowani na eksport i działamy na rynkach międzynarodowych. 90% naszych klientów to importerzy, a nasze produkty eksportujemy do USA, Europy i...
... dodaliśmy do naszego portfolio drukarki etykiet kolorowych, drukarki termotransferowe, wstążki, oprogramowanie do etykiet, aplikatory etykiet oraz materiały eksploatacyjne tych urządzeń. Łączymy lokalny rynek z innowacyjnymi i specjalnymi rozwiązaniami etykietowymi dzięki kolorowym drukarkom etykiet DTM Print GmbH, Primera Technology, VIPColor i OKI, które dystrybuujemy w Turcji. Ponadto nadal pełnimy...
Dekor Banyo Aksesuarları Ltd.Sti. od 1995 roku produkuje akcesoria łazienkowe z mosiądzu, drewna i stali nierdzewnej zarówno na rynek turecki, jak i zagraniczny. W naszej grupie produkcyjnej znajdują się głównie następujące produkty: lustra, wieszaki na szlafroki, wieszaki na ręczniki, uchwyty na szczotki toaletowe, metalowe mydelniczki i gąbczaki, dozowniki na płyn do mycia, kubki na szczoteczki...
...Kategorie ekspertyzy obejmują --> Wejście na rynek, usługi zakupu i uruchamiania działalności, poszukiwanie dystrybucji i wprowadzanie na rynek, badania ekonomiczne, doradztwo w zarządzaniu, zarządzanie biznesem, coaching biznesowy, doradztwo turystyczne, pomoc dla ekspatów, usługi relokacyjne, bezpośrednie inwestycje zagraniczne, fuzje i przejęcia, usługi tłumaczeniowe, badania rynku, doradztwo...
Turcja, Kartepe / Kocaeli
...balustrady, ramy oraz części do przemysłu motoryzacyjnego, zarówno na rynek krajowy, jak i międzynarodowy. Nasze dwie wydajne prasy pozwalają nam na produkcję 1000 ton towarów miesięcznie. Jesteśmy jedyną firmą na tureckim rynku, która w tej samej lokalizacji może ciągnąć, pokrywać, malować i przetwarzać aluminium. Szybko i efektywnie realizujemy również specyficzne życzenia klientów.
Turcja, Istanbul
Jesteśmy niezależnym agentem tekstylnym i modowym w Stambule, Turcja. Jak już zapewne wiesz, rynek tekstylny w Turcji jest ogromny, a dzięki naszej rozległej sieci i wiedzy w całej Turcji, jesteśmy w stanie dostarczać towary wysokiej jakości szybko i precyzyjnie. Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczyć Ci najbardziej odpowiednie produkty zgodnie z Twoimi wymaganiami. Jeśli jesteś...
Turcja, Izmir
Izmir, trzecie co do wielkości miasto w Turcji, jest nowoczesnym, spokojnym, ale jednocześnie bardzo dynamicznym centrum handlowym. Izmir jest miastem, które przyciąga wielu imigrantów. To z kolei wiąże się z problemem przeprowadzki. Właściwie, przeprowadzka była problemem, ale dzięki wejściu na rynek przeprowadzek z domu do domu, stała się teraz przyjemnością. Przeprowadzki z domu do domu w...
Nasza firma została założona w 1990 roku i jest pierwszym producentem w Turcji, który wytwarza Pneumatyczne Napędy oraz Pneumatyczne Zestawy Hamulcowe. Z biegiem lat zwiększyliśmy różnorodność naszych produktów, wprowadzając na rynek Rolki Otwierające - Zwijające, Maszyny Prostownicze, Zestawy Hamulcowe z Regulacją Okładzin oraz Napędy z Silnikami Serwo, kontynuując dostarczanie naszym klientom...
Turcja, Gaziantep
... sektorów, takich jak przemysł obronny, przemysł lotniczy, technologie pakowania, kontynuuje świadczenie usług w wielu innych obszarach przemysłowych, takich jak oprogramowanie, automatyka i technologie silnikowe. Varpie Industry, która ma dużą bazę klientów i partnerów rozwiązań w wielu krajach i stanach, dąży do produkcji lub wprowadzenia na rynek najlepszego jakościowo produktu. Sieć marketingowa...
Jesteśmy jedną z wiodących firm w branży dźwigowej, działającą od 1996 roku, co czyni nas liderem na rynku przez ćwierć wieku. W branży usług ratunkowych i pomocy drogowej, w której działamy, staliśmy się firmą, która nieustannie się odnawia i rozwija. Od momentu wprowadzenia na rynek platform i dźwigów mobilnych, dodaliśmy je do naszej floty dźwigowej. Nasza szeroka flota dźwigów oraz zespół...
Turcja, Istanbul
...Okyanus Torby to firma zajmująca się profesjonalną produkcją toreb promocyjnych od lat 2000. W roku, w którym weszliśmy na rynek, nasza firma zajmowała się wyłącznie produkcją, jednak z czasem dodaliśmy zespół marketingowy, zespół kontroli jakości i inne, aby nieustannie wprowadzać innowacje i zwiększać satysfakcję naszych cennych klientów. Obecnie działamy pod nazwą 'Okyanus Torby'. W ciągu tego...
Coenda działa na rynku globalnym w zakresie sprzedaży hurtowej i detalicznej produktów spożywczych oraz medycznych od 2006 roku. Nasza firma jest globalnym przedsiębiorstwem działającym w Ameryce, Kanadzie, Holandii, Chinach, Singapurze i Turcji. Coenda, która w 2018 roku rozszerzyła swoje obszary działalności i rynki komercyjne, z powodzeniem weszła na rynek handlu internetowego w zakresie produktów zdrowotnych i medycznych. Nasza firma posiada różnorodne umowy dostaw z lokalnymi i globalnymi firmami i kontynuuje swoje działania z sukcesem w tej dziedzinie.
Esdoor Systemy Drzwi Drewnianych jest zarejestrowanym znakiem towarowym Doğanlar Kereste, który od 1988 roku posiada doświadczenie i infrastrukturę w zakresie systemów drewnianych oraz sektora budowlanego. Dzięki profesjonalnemu zespołowi oraz zautomatyzowanym maszynom produkcyjnym, firma produkuje szybkie, terminowe i wysokiej jakości produkty na rynek krajowy i zagraniczny.
Turcja, Bursa
Nasza firma została założona w 2012 roku w Yeşil Bursa, jednym z centrów handlowych i kulturalnych, przez naszego menedżera ds. tekstyliów Musaba Işıklar. Po 2012 roku, jako Trade Myn, zdobyliśmy uznanie naszych klientów, produkując produkty wysokiej jakości. A od 2020 roku weszliśmy na rynek zagraniczny w wyniku intensywnych i przyjemnych wysiłków. Współpracujemy z każdym krajem na świecie. To...
ILSAN Tekstil, dzięki swoim udanym działaniom, z dumą zdobył zaufanie i uznanie swoich klientów, a od 2008 roku, oprócz produkcji przędzy Open-End, przędzy Ring oraz tkanin dzianych, wprowadził do swojego portfolio produkcję tkanin barwionych, a w 2012 roku także produkcję przędzy barwionej. ILSAN Tekstil, posiadając bogate i wysokiej jakości portfolio produktów, nie tylko obsługuje rynek krajowy...
... rynek, kładziemy szczególny nacisk na: - Niezawodność w każdym aspekcie, - Zrównoważony poziom jakości, - Odpowiadanie na potrzeby dnia dzisiejszego za pomocą dostępnych technologii, - Łatwość użytkowania, - Długowieczność produktów. Decyzje dotyczące nowych produktów oraz polityki różnicowania istniejących produktów opierają się na tych kryteriach. Alise Rezistans, dążąc do bycia innowacyjną...
Turcja, Istanbul
... również tkaniny z naszych przędz regenerowanych. Nasza firma może również produkować jednostki dostosowane do specyficznych potrzeb i wymagań klientów. Jako firma, naszym celem jest spełnienie wymagań naszych klientów w zakresie wysokiej jakości, a tym samym wprowadzenie naszych produktów na rynek krajowy i międzynarodowy z przędzą otwartą i regenerowaną. Główna siedziba naszej fabryki znajduje się...
... rynek w Turcji. Wszystkie produkty w katalogu przechodzą kontrolę jakości w naszej własnej fabryce. Jesteśmy zainteresowani współpracą z Państwa szanowną firmą w zakresie tych produktów. Nasza zdolność produkcyjna wynosi od 5.000 do 10.000 sztuk rocznie dla każdego z produktów, które produkujemy. Jesteśmy w stanie produkować produkty zgodnie z rysunkami technicznymi lub próbkami. Mogą Państwo...
Turcja, Büyükçekmece
Tirya to marka należąca do Öztiryakiler, giganta przemysłu gastronomicznego, działająca w sektorze oliwnym. Zbiera oliwki z żyznych gleb regionu Egejskiego i dostarcza je na stoły w pełni zachowując ich jakość i smak. Oliwki, które eksportuje, są uprawiane w naturalnych warunkach i wprowadzane na rynek jako tureckie oliwki. Oferuje sprzedaż w takich obszarach jak oliwki zielone, oliwki czarne w oleju, oliwa z oliwek extra virgin, oliwa z oliwek tłoczona na zimno, sosy śniadaniowe oraz kiszonki.
Od 1997 roku Ersa Raf W 1997 roku założyliśmy markę Ersa Raf w branży produkcji regałów. Z odpowiedzialnością, jaką nosimy, przewodzimy naszemu sektorowi jako pionierzy innowacji i nowości. W latach 90-tych weszliśmy na rynek, wprowadzając innowacje, które zmieniły warunki rynkowe, a do dziś zachowaliśmy tego innowacyjnego ducha. Dziś w naszym sektorze oferujemy: • Regały drewniane • Fotele...
... Bliskiego Wschodu. Dzięki pracom badawczo-rozwojowym, dążymy do wprowadzenia naszych technologicznych produktów na rynek amerykański i kanadyjski, a także na rynku krajowym, oferując produkty o wysokich standardach i jakość usług.
Firma Vivamaison zajmuje się produkcją tekstyliów domowych oraz dystrybucją tych produktów na rynek krajowy i zagraniczny. Dzięki inwestycjom w badania i rozwój, Vivamaison nieustannie się odnawia, a także rozwija siebie i swoich partnerów. Główne obszary działalności to tekstylia domowe, w tym zestawy pościeli, prześcieradła, ręczniki, szlafroki, kimona, obrusy, poduszki oraz grupa porcelanowa...
Turcja, Amasya
... naszych produktów. Dlatego od 1992 roku wprowadzaliśmy na rynek wydajne i opłacalne produkty. Jakość, indywidualność, elastyczność i atrakcyjne ceny stanowią naszą filozofię dla zadowolonych klientów. Nasz zespół, który nieustannie prowadzi badania nad produktami i jest otwarty na innowacje, pracuje z motywacją, aby wyróżnić się na rynku i zapewnić długoterminowe zadowolenie klientów. Ponadto będziemy...
...LLC "TESIT" to dynamicznie rozwijająca się firma dostarczająca na turecki i rosyjski rynek budownictwa monolitycznego wysokiej jakości systemy szalunkowe zależne od dźwigów oraz systemy przesuwne. Z przyjemnością oferujemy naszym klientom: • Elastyczną politykę cenową przy zakupie lub wynajmie systemów szalunkowych i ich komponentów; • Jakość, spełniającą światowe standardy; • Szeroki asortyment...
Turcja, Istanbul
...W 2013 roku rozpoczęliśmy produkcję bielizny dziecięcej, a nasz proces produkcji zyskał na sile dzięki rosnącemu zespołowi i różnorodności. Na początku nasze działania były skierowane na rynek krajowy, a dzięki naszemu podejściu do jakości i potrzeb, kontynuujemy je zarówno na rynku krajowym, jak i w eksporcie. Kierując się zasadą "Wszyscy mamy dzieci, które są dla nas najcenniejsze", od samego...
... produkcji maszyn. Medycyna: Zapewniamy produkcję i wsparcie dla producentów implantów ortopedycznych (protezy biodrowe-kolano) od etapu projektowania do wprowadzenia na rynek. Obróbka: Posiadamy zdolności do produkcji maszyn lotniczych, obronnych, pakujących oraz form z pomocą naszych maszyn CNC (tokarki CNC, frezarki CNC 3- i 5-osiowe). Mamy zespół ekspertów do produkcji wysokiej jakości i małych części.
Turcja, Denizli
... ręczniki kąpielowe i plażowe, szlafroki, komplety pościeli, odzież domową, akcesoria do domu, olejki aromatyczne, zapachy, lampy, świece oraz produkty do pielęgnacji ciała. Naszym głównym celem jest połączenie elegancji i szlachetności przeszłości, które odziedziczyliśmy po naszych przodkach, z nowoczesnością i kreatywnością przyszłości. W ramach tych zasad wprowadziliśmy na rynek naszą pierwszą...
... olejów roślinnych. Naszą siłą jest nasza sieć. Znamy rynek jak nikt inny i dokładnie wiemy, jak wygląda proces produkcji. Dzięki temu możemy oferować naszym klientom najlepszy olej w najlepszej cenie. Nie chcę być zależny od rafinerii ani zakładu przetwórczego. Moim zdaniem, możemy uzyskać najlepsze oleje, pozostając niezależnymi. Tylko wtedy możemy zagwarantować najbardziej konkurencyjne ceny w połączeniu z najlepszą jakością.

Aplikacja europages jest tutaj!

Skorzystaj z naszego ulepszonego wyszukiwania dostawców lub twórz zapytania w drodze za pomocą nowej aplikacji europages dla kupujących.