...Duży przepływ
Robustna konstrukcja
Niezawodne zamknięcie
Łatwa instalacja
Wysokiej jakości materiał
Dane techniczne: FSA zawórkulowy z silnikiem, korpus mosiężny 1 1/4" 3-drożny PN 10
Średnica otworu: 22,0 mm
Temperatura: -30° do 120° C
Gwint: Gwint G
Ciśnienie: 10,0 bar
Wartość Kv / Wartość Cv: 15,94 / 18,60
Waga: 950 g
Uszczelka: EPDM...
...Trójczęściowy zawórkulowy 2/2 GEMÜ 798 jest napędzany elektrycznie. Posiada obudowę napędu z tworzywa sztucznego. Ręczne sterowanie awaryjne oraz optyczny wskaźnik położenia są standardowo zintegrowane. Uszczelka siedziska wykonana jest z PTFE.
• Wysoka wartość przepływu
• Kula z pełnym przejściem
Rodzaj przyłącza: Flansz
Rodzaj napędu: Elektryczny
Materiał korpusu: 1.4408, odlew precyzyjny
Maks. ciśnienie robocze: 16 bar
Maks. temperatura medium: 150 °C
Min. temperatura medium: -20 °C
Średnice nominalne: DN 10; DN 15; DN 20; DN 25; DN 32; DN 50; DN 65; DN 80; DN 100...
...Zawórkulowy 2/2 GEMÜ 768 jest napędzany elektrycznie. Posiada obudowę napędu z tworzywa sztucznego. Ręczne sterowanie awaryjne oraz optyczny wskaźnik położenia są standardowo zintegrowane. Uszczelka siedziska wykonana jest z PTFE. - Wysoka wartość przepływu
- Kula z pełnym przejściem
Typ: kula
Napęd: elektryczny
Funkcja: sterowanie
Medium: dla chemikaliów, dla gazu
Korpus: kołnierz, siedzisko, oszczędzający miejsce, PTFE, metal, tworzywo sztuczne, IP65
Liczba dróg: 2/2
Dodatkowe cechy: ANSI, standard, z pełnym przejściem...
Grupa emtechnik z 160 pracownikami należy obecnie do wiodących na świecie producentów wysokiej jakości małych armatur i złączek z tworzyw sztucznych, z celem konsekwentnego rozwijania produktów z perspektywy swoich klientów. Firma została założona w 1965 roku w Ludwigshafen i jest obecnie z powodzeniem kierowana przez Michaela Meiera w drugiej generacji z siedziby w Maxdorfie.
Pod jego przewodnict...
... elektrycznymi jednofazowymi dla typów o mocy do 4 kW. Sprężarka jest napędzana silnikiem elektrycznym asynchronicznym o klasie ochrony F, IP55 oraz efektywności IE2.
Blok sprężarki i cylindry są odlewane z żeliwa szarego EN GJL250, a wał korbowy jest odlewany z żeliwa sferoidalnego EN-GJS 500-7.
Smarowanie rozpryskowe odbywa się za pomocą pręta, który jest zintegrowany z konstrukcją wału korbowego.
W obudowie zintegrowany jest mini zawórkulowy, umożliwiający łatwą evacuację oleju sprężarkowego. Wylot tego zaworu jest wyposażony w demontowalną zaślepkę, aby zminimalizować ryzyko wycieku oleju.