...Grupa defacto to międzynarodowy dostawca usług pełnozakresowych, specjalizujący się w złożonych rozwiązaniach CRM i dialogowych. Dzięki sieci wyspecjalizowanych firm, defacto oferuje kompleksowe rozwiązania dialogowe z jednego źródła, łącząc w jednym miejscu obszary badania, strategii, koncepcji, zarządzania projektami, call center, oprogramowania, kreacji, produkcji oraz monitorowania wyników. Marketing dialogowy, zarządzanie relacjami z klientami, usługi marketingowe, zintegrowane planowanie i realizacja kampanii, wszystkie istotne tematy "Below the Line" w jednym miejscu.
Doradztwo i rozwój rozwiązań telekomunikacyjnych; rozwój oprogramowania; usługi formularzy; rozwój baz danych; konsulting; rozwój rynków wertykalnych; usługi internetowe; aplikacje webowe; usługi zarządzania; usługi planowania; przetwarzanie i przygotowanie danych; systemy eksperckie, rozwiązania sklepowe; handel suplementami diety; doradztwo w zakresie suplementów diety; pozyskiwanie nowych rynków międzynarodowych; zarządzanie kluczowymi klientami; pośrednictwo pracy; zarządzanie tymczasowe; sprzedaż w Call Center.
...oraz reaktywacja klientów; Generowanie leadów; Zarządzanie leadami; Umawianie spotkań i zarządzanie sprzedażą; Aktywacja uczestników; Marketing e-mailowy i marketing w wyszukiwarkach; Usługi baz danych i CRM; Linia serwisowa; Help Desk; Konsulting call center Stabilna pozycja w obszarze marketingu bezpośredniego na niemieckim rynku; Operacyjne wsparcie sprzedaży; Nasze zintegrowane rozwiązania wykraczają daleko poza tradycyjne podejście call center/marketingu bezpośredniego; Innowacyjny miks marketingowy oferuje znaczącą, odczuwalną wartość dodaną.
Niemcy, Schluchsee
Call center w niskich cenach! Połączenia wychodzące do wszystkich celów i w stałej cenie za połączenie. Oferujemy również stawki ryczałtowe!
...Linia wsparcia/Telefon serwisowy; Przyjmowanie zamówień; Aktywny sprzedaż telefoniczna; Help Desk; Outsourcing zależny od pojemności; Telefonia internetowa; Połączenie faksowe; Oprogramowanie call center; Zarządzanie reklamacjami; Obsługa odpowiedzi; Kwalifikacja adresów; Pozyskiwanie nowych klientów; Umawianie spotkań; Aktywacja starych klientów; Całkowity outsourcing; Outsourcing zależny od czasu; Outsourcing zorientowany na zadania;...
Niemcy, Mitterteich
...praca PR, logistyka: adresowanie, pakowanie, wysyłka mailingów, usługi wysyłkowe dla sklepów internetowych, wysyłka paczek, wysyłka za granicę. Call center: sprzedaż bezpośrednia, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa klienta, redakcja: teksty do marketingu bezpośredniego.
...Linia pomocnicza/Telefon serwisowy; Przyjmowanie zamówień; Integracja faksu; Oprogramowanie call center; Zarządzanie skargami; System ACD; Integracja e-mail; Przycisk oddzwonienia w Internecie; CTI; IVR...
Niemcy, Germering
ERP; zarządzanie towarami; CRM; rozwój oprogramowania; fabryka oprogramowania; realizacja zamówień; zarządzanie materiałami; sklep internetowy; WebShop; pomoc użytkownika; oprogramowanie call center; konsulting i rozwiązania; Windows; oprogramowanie do marketingu, sprzedaży; optymalizacja procesów biznesowych; finanse i rachunkowość; oprogramowanie do produkcji, zarządzania produkcją...
...Linia telefoniczna/Telefon serwisowy; Przyjmowanie zamówień; Aktywny sprzedaż telefoniczna; Połączenie faksowe; Oprogramowanie call center; Zarządzanie reklamacjami; Kwalifikacja adresów; Pozyskiwanie nowych klientów; Umawianie spotkań; Aktywacja byłych klientów; Całkowite outsourcing; Outsourcing front-office; Przyjmowanie zamówień w Niemczech; System ACD; Połączenie e-mail; CTI; Dialer Aktywny sprzedaż telefoniczna; Pozyskiwanie nowych klientów; Całkowite outsourcing...
Adresy dla call center, sklep z adresami, wybierz online, zobacz podgląd, zamów adresy online. Proste. Dobre.
Niemcy, Planegg-Martinsried
... "Wyszukiwania lokalnego". Jako jedyny dostawca, firma oferuje w Niemczech wszystkie usługi informacyjne pod jedną marką - "11 88 0". Przedsiębiorcy mogą korzystać z "11 88 0" jako rynku i wzbogacać swój podstawowy wpis w katalogu na platformie informacyjnej 11880.com, na przykład poprzez materiały wideo i dodatkowe informacje o firmie. Klienci biznesowi korzystają również z usług informacyjnych i call center w różnych branżach oraz usług marketingu danych. Usługi informacyjne, usługi call center, usługi marketingu danych...
Niemcy, Weiden i.d.OPf
...windykacją, dystrybucją, sprzedażą, marketingiem eBusiness, Call Center, Logistyka, Sprzedaż i Marketing. Rozwój i obsługa rozwiązań opartych na sieci. Rozwój i marketing oprogramowania na telefony komórkowe. Linia serwisowa, inbound, telemarketing, outbound, CRM serwisowy, konsulting serwisowy.
Niemcy, Augsburg
Systemy zarządzania interwencjami dla służb ratunkowych, straży pożarnej, medycznej pomocy doraźnej oraz ochrony cywilnej. Oprogramowanie call center do obsługi różnych typów interwencji. Połączenie z centralami telefonicznymi, systemami lokalizacji GPS, raportami statusu radiowego, systemami Siemens-HICOM. Integracja z systemami TOPSIS, PFEIL, ELS112 oraz VAS-B. Rozwój oprogramowania, projektowanie, analiza.
Niemcy, München
...Linia wsparcia/Telefon serwisowy; Integracja faksu; Oprogramowanie call center; Zarządzanie reklamacjami; Pełne outsourcing; Przyjmowanie zamówień w Niemczech; System ACD; Integracja e-mail; Przycisk oddzwonienia w Internecie; CTI; IVR...

Aplikacja europages jest tutaj!

Skorzystaj z naszego ulepszonego wyszukiwania dostawców i twórz zapytania w drodze za pomocą nowej aplikacji europages dla kupujących.

Pobierz z App Store

App StoreGoogle Play