Niemcy, Borstel-Hohenraden
... handlowych czy producentów maszyn i urządzeń, aż po duże korporacje. Organizacyjnie w zakresie obsługi użytkowników i klientów zapewnia się, że kontakt w sprawach wsparcia zawsze odbywa się za pośrednictwem centralnego rozwiązania helpdesk, ponieważ jest to ogniwo łączące z ekspertami. Realizuje tzw. „wsparcie pierwszego poziomu”. Niezbiurokratyczne wsparcie i szybkość są tutaj na pierwszym miejscu. Najważniejszym celem jest utrzymanie procesów biznesowych. Oprogramowanie helpdesk EcholoN jest optymalnym wsparciem dla pracowników i klientów.
... niezależnej od platformy technologii internetowej. W badaniu użytkowników przeprowadzonym przez techconsult, oprogramowanie zostało uznane za mistrza w kategorii IT Service Desk. Użytkownikami HEINZELMANN są liczne administracje publiczne i organizacje oraz średnie przedsiębiorstwa, ale także duże firmy.
Niemcy, Ebersbach-Neugersdorf
... zatwierdzania lub mechanizmów kontrolnych dla przełożonych? Żaden problem. Używacie systemu telefonicznego XY? Żaden problem. Chcecie również portalu dla klientów? Żaden problem. Usługi wsparcia zgłoszeń E-mail Zapytania Helpdesk Podstawowe funkcje: Zgłoszenia, typy zgłoszeń, priorytetyzacja, przypisanie E-mail do zgłoszenia: przez IMAP, SMTP Integracja z systemem telefonicznym: wszyscy producenci...
Niemcy, Ottweiler
ConSol specjalizuje się w rozwoju, integracji, eksploatacji i utrzymaniu złożonych systemów IT, oferując rozwiązania w obszarach systemów operacyjnych, sieci, baz danych lub usług internetowych.
Niemcy, Hamburg
... najlepsze możliwe rozwiązanie. Rozbudowana sieć profesjonalistów IT Efektywne pod względem czasu i kosztów podejście do zarządzania usługami IT (ITSM) Wsparcie 24/7 i helpdesk W skrócie, pomagamy Ci w cyfryzacji Twojego biznesu. Realizujemy transformację cyfrową, pracując nad nowoczesnymi technologiami - chmurą obliczeniową, Internetem Rzeczy (IoT) i sztuczną inteligencją. Technologie cyfrowe sprawiają, że procesy biznesowe stają się bardziej efektywne lub skuteczne, co pozwala branżom na pozyskiwanie większej liczby klientów. Zwiększaj lepsze leady. Generuj większe przychody.
Niemcy, Ingolstadt
... tylko pojedynczymi aplikacjami na naszych systemach w certyfikowanym centrum danych ISO27001 w Niemczech. Dzięki temu zapewniamy profesjonalizm, elastyczność i bezpieczeństwo w IT, które dla naszych klientów byłyby w przeciwnym razie prawie nieosiągalne. Działający HelpDesk i profesjonalny zespół do obsługi IT są kluczowymi czynnikami dla niezawodnych procesów biznesowych i satysfakcji pracowników...
Niemcy, Stuttgart
...AXSOS AG oferuje rozwiązania IT zorientowane na użytkownika i koncentruje się na potrzebach sektora średnich przedsiębiorstw. Nasze rozwiązania (MDM, serwis helpdesk, zdalny dostęp i wiele innych) są oferowane jako SaaS, usługi zarządzane lub rozwiązania in-house, a my wspieramy klientów wykwalifikowanym wsparciem 24/7 w języku niemieckim, angielskim i arabskim. Naszym głównym obszarem działalności są bezpieczeństwo, infrastruktura i rozwój indywidualny.
Niemcy, Langenhagen
System domowy dla dostosowanych rozwiązań IT, oferujący usługi budowy środowisk IT, takie jak doradztwo, konsolidacja, wdrażanie, monitorowanie i helpdesk. Hosting i wsparcie DATEV.
...Partner usługowy SAP dla usług projektów systemowych doradztwo - sprzedaż licencji - wdrożenie - szkolenie - wsparcie SAP wsparcie i helpdesk SAP Cloud / Non Cloud - rozwiązania - doradztwo SAP...
Niemcy, Langenfeld
... oraz portali i systemów CMS, obsługę serwerów i udostępnianie zasobów w naszym centrum danych, outsourcing kompletnych struktur IT, w tym infolinii, helpdesku itp., przeprowadzanie szkoleń i kursów, obsługę klienta przez nasz helpdesk wsparcia oraz przedstawicieli handlowych.
Niemcy, Köln
... - Rozwój WEB (HTML5, CSS3, JavaScript, PHP, Ruby, WordPress itd.) - C/C++ - Rozwój mobilny (Android/iOS) - Wsparcie/HelpDesk Nasze usługi obejmują: • Projektowanie i wdrażanie - Opracowujemy oprogramowanie, kompleksowe rozwiązania programowe dla firm • Zarządzanie projektami i organizacja zespołów - Kierujemy rozwojem produktów i koordynujemy zespoły projektowe • Zapewnienie jakości oprogramowania - Definiujemy wymagania, wdrażamy je, weryfikujemy i walidujemy oprogramowanie • Utrzymanie oprogramowania i wsparcie aplikacji - Umożliwiamy fachowe wsparcie za pośrednictwem zdalnej obsługi.
Niemcy, Feucht
Rozwój oprogramowania; rozwój baz danych; usługi internetowe; aplikacje oparte na sieci; przetwarzanie i przygotowanie danych; rozwój stron internetowych; projektanci stron internetowych; hosting stron internetowych; dostawcy usług internetowych; platformy handlowe, portale; inne oprogramowanie branżowe; helpdesk, centra telefoniczne; rozwój technologii rezerwacji dla branży turystycznej, usługi turystyczne dla klientów końcowych...
... społecznościowych § Marketing w mediach społecznościowych i sieciach społecznościowych § Zarządzanie i konserwacja stron w mediach społecznościowych § Usługi IT, bezpieczeństwo IT, wsparcie IT, helpdesk, wsparcie na poziomie, testy penetracyjne § Konfiguracja sieci, administracja siecią § Oprogramowanie (instalacja, kopie zapasowe, ochrona przed wirusami, rozwiązywanie problemów) § Sprzęt (naprawa PC, laptopów, telefonów, tabletów) § Instalacje i konfiguracja systemów alarmowych oraz monitoringu wideo...
Popularne kraje dla tego hasła wyszukiwania

Aplikacja europages jest tutaj!

Skorzystaj z naszego ulepszonego wyszukiwania dostawców i twórz zapytania w drodze za pomocą nowej aplikacji europages dla kupujących.

Pobierz z App Store

App StoreGoogle Play