ASA Rappresentanze specjalizuje się w meblach i elementach wyposażenia biur oraz w meblach dla przemysłu, szkół i społeczności, a także w wyposażeniu parków i ogrodów publicznych. ASA oferuje rozwiązania o wysokim profilu projektowym oraz efektywne i trwałe realizacje do aranżacji biur kierowniczych i operacyjnych, aranżacji call center, open space oraz poczekalni. Szeroka gama produktów oraz...
Hiszpania, Sevilla
Firma związana z obsługą klienta: umawianie wizyt, telemarketing, ankiety i badania, audyty telefoniczne. Przeprowadzanie ankiet telefonicznych w 15 krajach UE.
W Centrum Firm Valencia dysponujemy ponad 500 metrów kwadratowych podzielonych na 14 w pełni wyposażonych biur, które zaspokajają potrzeby naszych klientów od 1 do 5 stanowisk pracy, wszystkie z dostępem do szerokopasmowego internetu i linii telefonicznej, klimatyzacją chłodzącą/grzejącą, codziennym sprzątaniem oraz osobistą obsługą połączeń i wizyt. To zapewnia ogromną elastyczność w odpowiedzi n...
Wielka Brytania, London
Globe Call Centre jest jedną z wiodących firm outsourcingowych call center, jeśli chodzi o outsourcing Twoich przychodzących połączeń.
Włochy, Cernusco Sul Naviglio
● Kim jesteśmy? Linetech to nowoczesne centrum kontaktowe w 100% włoskie, które powstało w 1986 roku z połączenia kilku z najważniejszych call center obecnych na rynku włoskim. Dziś jest punktem odniesienia w sektorze outsourcingu procesów biznesowych w Włoszech. Nasze biura znajdują się w Mediolanie, Bolonii i Turynie. ● Co robimy? Linetech jest w stanie oferować wszystkie usługi outsourcingu...
Szwajcaria, Petit-Lancy
Belgia, Antwerpen
AAC specjalizuje się w obsłudze codziennego przychodzącego ruchu telefonicznego dla firm i wolnych zawodów. AAC zapewnia w Europie bardzo spersonalizowaną obsługę telefoniczną dla ponad 600 klientów. Zespół profesjonalnych, wielojęzycznych telefonistów odbiera telefony w Twoim imieniu, notuje, przekazuje informacje lub umawia spotkania, jeśli zajdzie taka potrzeba. Procedury dyspozycyjne, oparte n...
Wielka Brytania, Surrey
Tripudio to firma telekomunikacyjna, która tworzy, wdraża i zarządza globalnymi rozwiązaniami w zakresie zarządzania połączeniami przychodzącymi, które udowodniono, że redukują koszty centrów obsługi klienta i zwiększają wydajność agentów. Szeroka gama produktów i usług Tripudio jest indywidualnie dostosowywana do specyficznych potrzeb klientów, a także oferujemy usługi doradcze w zakresie telekom...
Niemcy, Ratingen
Altitude Software jest prywatną, niezależną firmą, która dzięki swojej linii produktów Altitude Unified Customer InteractionsTM (Altitude uCI) stała się globalnym liderem w zakresie oprogramowania dla centrów kontaktowych. Z oddziałami w 17 krajach i klientami z 80 różnych krajów, Altitude Software oferuje rozwiązania programowe dla ponad 1200 firm i instytucji na całym świecie. Linia produktów A...
Belgia, Diegem
IPG to wiodące centrum kontaktowe w Belgii. Nasze centra kontaktowe w Diegem, Antwerpii, Leuvenie, Hasselt i Liège gwarantują profesjonalne podejście do wszystkich Państwa kontaktów z klientami. IPG Belgia to centrum kontaktowe o ugruntowanej pozycji. Połączenie niemal 20-letniego doświadczenia oraz ciągłego dostosowywania się do obecnych i przyszłych potrzeb daje nam ekspertyzę, aby zrealizować ...
Belgia, Mons
Grupa Acapela nadaje głos wszystkim produktom i usługom. Dzięki doskonale opanowanym technologiom, Acapela wymyśla rozwiązania głosowe, aby nadać głos treściom i wzbogacić interfejsy użytkownika w sposób naturalny i intuicyjny. Nawigacja, interaktywne systemy głosowe, rozwiązania dostępności, e-learning, mówiący internet, audiobooki to tylko niektóre z pierwszych, które skorzystały z zalet synteza...
Wielka Brytania, Bridgnorth
Unity4 oferuje zaawansowane możliwości centrum kontaktowego, od technologii po ludzi, w domu lub w biurze, zasilane przez chmurę, napędzane innowacjami. Unity4 ma dwie główne jednostki operacyjne. Unity4 Contact Centre Technology oferuje swoją chmurową platformę centrum kontaktowego RapportCMS na zasadzie płatności za użycie. RapportCMS został zaprojektowany z myślą, że doskonałość centrum kontakt...
Belgia, Bruxelles
Ebos jest firmą telemarketingową należącą do grupy Rossel, wiodącej grupy prasowej w Belgii. Nasza organizacja jest zarządzana z siedziby głównej w Belgii i zatrudnia wielu wielojęzycznych pracowników, którzy prowadzą działania marketingowe w całej Europie. Dzięki ich motywacji, naszemu doświadczeniu oraz nowoczesnemu wyposażeniu, E-Bos jest w stanie obsłużyć dużą liczbę połączeń przychodzących i ...
Belgia, Bruxelles
Firma T-Group jest międzynarodowym centrum kontaktowym, które codziennie wspiera przedsiębiorstwa w budowaniu lojalności klientów. Jako specjalista w zakresie zdalnej obsługi klienta, T-Group umożliwia firmom pełne skupienie się na ich podstawowej działalności, jednocześnie poprawiając jakość niektórych kluczowych elementów ich strategii handlowej. T-Group oferuje bowiem pełną gamę produktów i usł...
Turcja, istanbul
Koszty biura zmniejszyliśmy o 40%. Oprogramowanie centrum windykacji Icollect podwaja wolumen transakcji biur windykacyjnych. Dzięki temu biura o miesięcznej pojemności przetwarzania 2500 spraw osiągają prędkość średniej wielkości biur o pojemności 5000 spraw. Icollect, dzięki ekranom przed i po windykacji, umożliwia dystrybucję zadań między działami, a dzięki profilowi dłużników, który potrafi ro...
Belgia, Antwerpen
Actiphone to centrum kontaktowe typu inbound, specjalizujące się w profesjonalnym odbieraniu przychodzących połączeń telefonicznych dla dużych firm, MŚP oraz wolnych zawodów. Możliwości są nieograniczone: od pełnego outsourcingu Państwa działań telefonicznych i komunikacyjnych, po scenariusz, w którym przejmujemy linie tylko wtedy, gdy Państwa usługi potrzebują wsparcia.
Włochy, Lucca
B2C konsument B2B biznes Energia Telefonia Finansowy Woda i inne Geo Zlokalizowane. Ponad 15 profili do wyboru. Kampanie SMS i generowanie leadów. Telefony komórkowe 100% aktywne. Odkryj nasze usługi.
Holandia, Helmond
Od wilgotnych dłoni do ciepłych leadów. Optymalna generacja leadów sprawia, że osiągasz swoich wymarzonych klientów. Nasze uważne słuchanie, szczere zaangażowanie i dobrze przemyślana narracja zapewniają, że pozyskujemy odpowiednie, jakościowe leady dla Twojej firmy. Dodatkowo jesteśmy do Twojej dyspozycji z treningami, prelegentami oraz różnymi innymi działaniami marketingowymi. Czy odważysz się ...
Belgia, Saint-germain
• Usługi dla firm • Specjalizująca się w operacyjnym zarządzaniu działaniami marketingu bezpośredniego • Rozwój i zarządzanie bazami danych.
Belgia, Eghezee
Ineo jest wydawcą zintegrowanego systemu zarządzania Mercator. Oprogramowanie to już wspiera ponad 3.000 firm o różnych rozmiarach (od 1 do ponad 100 użytkowników). To rozwiązanie jest skierowane do wszystkich sektorów działalności oraz wszystkich potrzeb: zarządzanie zapasami, śledzenie, punkty sprzedaży i sieci sklepów, księgowość zobowiązań, księgowość ogólna, zarządzanie produkcją, CRM...
Albania, Durazzo
Import i eksport do i z Albanii...
Belgia, Liege
Centrum obsługi klienta: centrum telefoniczne specjalizujące się w odbieraniu połączeń telefonicznych od ponad 30 lat. Captel obsługuje połączenia dla prawie 500 klientów: firm, małych i średnich przedsiębiorstw, zawodów wolnych. Nowy sektor: Telesprzedaż, wykonywanie połączeń: umawianie spotkań dla handlowców, itd.
Turcja, Bitlis
Jako Stowarzyszenie Producentów Tytoniu w Bitlis, naszym celem jest dostarczanie tytoniu uprawianego w Bitlis w najlepszej jakości i w najkorzystniejszych cenach do całej Turcji. Możesz bezpiecznie złożyć zamówienie, kontaktując się z nami telefonicznie lub za pośrednictwem e-maila, zamawiając tytoń w pożądanej twardości i ilości. Ceny tytoniu różnią się w zależności od wsi uprawy i cech twardości...
...XPRON Systems GmbH to odnosząca sukcesy firma doradcza i usługowa, która stawia na wysoki poziom obsługi i jakości, oferując indywidualnie dopasowane rozwiązania i usługi dla firm. Obsługujemy naszych klientów kompetentnie i efektywnie przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez 365 dni w roku. Planujemy, realizujemy i zarządzamy również neutralnymi wobec producentów rozwiązaniami IT/EDV, a także usługami helpdesk, call center i OTRS oraz centrami danych.
Belgia, Zaventem
Francja, Ville Davray
Hiszpania, Orihuela
Loading to firma założona w 2002 roku, w 100% hiszpańska, która wyłącznie oferuje usługi obecności w Internecie, takie jak rejestracja domen, hosting, VPS lub serwery dedykowane. Główne biura Loading znajdują się w Orihuela (Alicante). Stąd zarządzamy codzienną obsługą naszych serwerów oraz naszym wsparciem technicznym i Call Center. W Loading nasi klienci to nie tylko liczby, oferujemy...
Hiszpania, Arroyo De La Luz
... całkowicie zadowolony. Nie jesteśmy call center, rozmawiasz bezpośrednio z technikiem, 626400202. Wszyscy nasi technicy są uprawnieni i posiadają niezbędne certyfikaty do naprawy sprzętu AGD wszystkich marek i modeli dostępnych na rynku. Nasz serwis techniczny sprzętu AGD oferuje dostępność we wszystkich miejscowościach prowincji Cáceres, zajmując się awarią Twojego sprzętu AGD w tym samym dniu, w którym otrzymamy zgłoszenie, bez dodatkowych kosztów. Naprawiamy sprzęt AGD w domu klienta, nigdy nie...
Firma Möller GmbH zajmuje się od 20 lat tematami słuchawek, call center, systemów telekomunikacyjnych oraz IT. Obsługujemy duże korporacje oraz małe i średnie przedsiębiorstwa. Kolejnym filarem, obok kompetencji w zakresie słuchawek, są nasze rozwiązania serwerowe UC od estos.
Inne Produkty
Jabra PRO 9470
Jabra PRO 9470

Aplikacja europages jest tutaj!

Skorzystaj z naszego ulepszonego wyszukiwania dostawców i twórz zapytania w drodze za pomocą nowej aplikacji europages dla kupujących.

Pobierz z App Store

App StoreGoogle Play