Belgia, Herstal
... działalność obejmuje ekspertyzę i strategie (optymalizacja relacji z klientem poprzez ukierunkowany audyt), zarządzanie klientami (wiedza fachowa w zakresie multikanałowych centrów kontaktowych), pozyskiwanie i utrzymanie (nowych klientów za pomocą telemarketingu) oraz konwergencję (optymalizacja ROI poprzez konwergencję ich kompetencji).
Francja, Nice
Ariah concept to agencja internetowa, specjalizująca się w dziedzinie cyfrowej oraz centrum obsługi klienta z siedzibą w Nicei. Oferujemy rozwiązania informatyczne dla firm, takie jak doradztwo, konserwacja i aktualizacja usług informatycznych. Nasi doświadczeni agenci zawsze będą do Państwa dyspozycji, aby zapewnić pomoc w razie potrzeby. Specjalizujemy się w tworzeniu stron internetowych, rozwoj...
Dania, Gentofte
CC-Interactive rozwija inteligentne aplikacje dla firm, które polegają na powtarzających się rozmowach z klientami. Interaktywne rozwiązania na poziomie korporacyjnym dostępne dla centrów telefonicznych, banków, dostawców telekomunikacyjnych, firm logistycznych i innych.
Wielka Brytania, Birmingham
... powoduje, że dotychczasowi klienci szybko stają się niezadowoleni z obsługi i odchodzą - co prowadzi do utraty przychodów firmy. Nie tylko zajmujemy się zapytaniami wsparcia, ale także dzielimy się naszą wiedzą branżową i najlepszymi praktykami z naszymi klientami, szybko stając się ich zaufanym doradcą w zakresie wsparcia ich klientów. Często wdrażamy dodatkowe kanały, z których ich klienci mogą korzystać w celu uzyskania wsparcia, a także staramy się wdrażać procesy takie jak ankiety CSAT (Customer Satisfaction), aby zapewnić, że usługa, którą świadczymy, jest zawsze najlepsza, jaką może być.
Grecja, Thessaloniki
Wraz z działem handlowym, dział projektowania oprogramowania rozwija APLIKACJE zgodnie z potrzebami naszych klientów oraz danymi z greckiej rzeczywistości. Specjalistyczny dział specjalizuje się w BUDOWIE systemów komputerowych oraz w poszukiwaniu NOWYCH TECHNOLOGII. Dział WSPIERANIA TECHNICZNEGO dysponuje DOŚWIADCZENIEM i WIEDZĄ, aby rozwiązywać wszelkie problemy NATYCHMIAST i EFEKTYWNIE. Dział B...
Litwa, Vilnius
Oferujemy rozwiązania outsourcingowe dla firm, które nie chcą iść na kompromis między CENĄ a JAKOŚCIĄ. Kosztowne usługi outsourcingowe dla ponad 500 nowoczesnych firm na całym świecie. NASZE USŁUGI Dedykowani Pracownicy Wirtualni Mamy koncepcję dostarczania zdalnych pracowników w Wilnie, którzy w pełni dołączą do Twojego zespołu i będą poświęceni wyłącznie Twojej firmie. Nasze opcje są bardzo k...
Niemcy, Böblingen
... potwierdza niezawodność i bezpieczeństwo produktów, rozwiązań oraz doskonałą obsługę. Dzięki silnej grupie AIDA ORGA zapewniona jest długoterminowa opieka nad klientami, a także utrzymanie, pielęgnacja i rozwój systemów zorientowany na użytkownika. OBSZARY DZIAŁALNOŚCI Zarządzanie czasem Rejestracja czasu pracy Planowanie wykorzystania personelu Obliczanie wynagrodzeń Uprawnienia dostępu...
... rozmów zgodnie z Twoimi wytycznymi PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA - Obsługa klienta - Opieka nad klientem - Umawianie spotkań - Zarządzanie reklamacjami - Przyjmowanie zamówień - Zwiększanie sprzedaży poprzez cross- i upselling - Rezerwacje - Linia wsparcia - Wsparcie pierwszego poziomu - Obsługa e-mail - Odpowiadanie na czaty - 365/24h...
Szwecja, Orebro
Bambus to firma, która świadczy usługi centrum kontaktowego, takie jak sprzedaż, badania rynku, umawianie spotkań i obsługa klienta. Opierając się na naszej ideologii „Jakość przynosi sukces”, dostarczamy jakość, a sukces przychodzi sam, tak jak ma to miejsce w naszych obecnych projektach. Nazwa Bambus pochodzi od drzewa bambusowego, które ma bardzo bliskie znaczenie związane z wydajnością naszej ...

Aplikacja europages jest tutaj!

Skorzystaj z naszego ulepszonego wyszukiwania dostawców i twórz zapytania w drodze za pomocą nowej aplikacji europages dla kupujących.

Pobierz z App Store

App StoreGoogle Play